וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון ניצחה את נהריה 76:79 ועלתה לגמר הגביע

שנה אחרי שזכתה באליפות, התקרבה הפועל חולון לתואר היסטורי נוסף עם ניצחון 76:79 על עירוני נהריה והעפילה לגמר הגביע. צפו בתקציר

איתי חסיד

התקציר באדיבות ערוץ 1

WWW.IBA.ORG.IL

הפועל חולון ועירוני נהריה הבטיחו לנו חצי גמר גביע צמוד, וזה מה שקרה בסופו של דבר, כשחולון ניצחה 76:79 ועלתה למשחק הגמר ביום חמישי. אליפות נוספת היא ככל הנראה כבר לא תשיג העונה, אבל אחרי התצוגה הערב בהיכל נוקיה, נראה שהיא בהחלט יכולה להילחם על הגביע - מה שיכול להביא לחולונים תואר שני בהיסטוריה, בפחות משנה.

נהריה שיחקה טוב. בחלקים רבים של המשחק היא הייתה מסודרת יותר, אחראית יותר - אלא שאיבודי כדור רבים (בעיקר של יוגב אוחיון) ואחוזים שהלכו ונחלשו מהשלוש, שירתו בסופו של דבר את החולונים. זה היה משחק צמוד, משחק של אופי - ובכל מה שקשור באופי, כבר ידוע, חולון מנצחת בגדול - בטח כשהיריבה מגיעה מנהריה.

מהלך המשחק

חולון פתחה את המשחק בקצב מטורף ושני דאנקים של דרון וושינגטון וקרטיס וויתרס. מהצד השני, נהריה הציגה משחק מסודר יותר והצליחה אפילו לעלות ליתרון בזכות מספר מהלכים מוצלחים של פיליפ ריצ'י. במצב של 11:11, הייתה זו חולון שהעבירה הילוך בזכות שתי חדירות של ליאור ליפשיץ וסיומת מרשימה של וויתרס, בדרך ל-15:19 בסיום הרבע.

בתחילת הרבע השני נהריה הצליחה לעצור את המשחק המהיר של חולון, ולגרום לה לאבד יותר כדורים. במקביל, רון לואיס שיחרר את היד וקלע שתי שלשות כדי להעלות את נהריה ל-25:27. הדבר הרע מבחינתה של נהריה היה שיוגב אוחיון איזן את כמות האיבודים מול חולון ואיפשר לה להישאר במשחק. נהריה עלתה ליתרון של ארבע נקודות לקראת סיום המחצית, בריאן טולברט קלע מהחצי, אבל דרך על קו החוץ והסל לא אושר. נהריה הובילה 41:45 בהפסקה.

בדומה לרבע הראשון, חולון פתחה מצויין את הרבע השלישי עם ריצת 4:10 שהסתיימה בסל מצויין של דרון וושינגטון. ושוב, בדומה לרבע הראשון חולון לא השכילה לשמור על היתרון שלה ואיבדה אותו לקראת סיום הרבע, אחרי חסימה לא חוקית של אותו וושינגטון לנסיון קליעה של ג'ייסון וויליאמס. בסופו של דבר, הרבע הסתיים ביתרון 55:56 לנהריה.

יוגב אוחיון קלע את השלשה הראשונה שלו במשחק ברבע הרביעי, אבל שלשת תגובה של אורלנד ומהלך שלוש נקודות של טולברט העלו את חולון ליתרון של ארבע נקודות. רותבארט הצליח להשוות, אבל חבריו לקבוצה המשיכו לאבד כדורים ולואיס פלורס השלים ריצת 0:5 כדי לעלות ל-65:70.

נותרו פחות משלוש דקות משחק ונהריה הגיבה בריצת 0:6 כולל שלשה נוספת של לואיס כדי לחזור להוביל. בהמשך, לואיס פלורס נעצר פעמיים בעבירות והעלה את חולון ל-71:74. בהתקפה החשובה ביותר שלה, נהריה שוב לא השיגה את הנקודות ויהוא אורלנד נשלח לעונשין. 3 שניות לסיום פיליפ ריצ'י קלע שלשה וצימק ל-77:76, אבל לגמר עלתה חולון.

סטטיסטיקה

קלעו להפועל חולון: לואיס פלורס 20, בריאן טולברט 18, דרון וושינגטון 11, כריס ווטסון 8, יהוא אורלנד וליאור ליפשיץ 7 כל אחד, קרטיס וויתרס 5, ליאור שגב 2, אורי קוקיה 1.

קלעו לעירוני נהריה: רון לואיס 19, ג'ייסון וויליאמס ופיליפ ריצ'י 12 כל אחד, רוברט רותבארט 11, ארון מגי 9, רביב לימונד 7, יוגב אוחיון 6.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully