וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "נצטרך לשחק ברמה כמו מול סיינה כדי לנצח"

26.2.2013 / 13:45

מאמן מכבי תל אביב יודע מה צריך כדי לחזור מספרד עם ניצחון על קאחה לבוראל. הפגנה אנטי-ישראלית מתוכננת בוויטוריה

קובי אליהו

בוידאו: האימון המסכם של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תמריא היום (שלישי) לספרד לקראת משחק החוץ מול קאחה לבוראל. במכבי סבורים כי ניצחון חוץ על הספרדים יכול להפיח חיים בעונה האירופאית של הקבוצה. מכבי תל אביב תגיע למשחק עם מאזן של שלושה ניצחונות וחמישה הפסדים, והיא חייבת ניצחון בוויטוריה כדי להשאיר לעצמה סיכוי לסיים את בית ו' במקום הרביעי אשר מוליך לשלב ההצלבה. קאחה לבוראל מדורגת חמישית בבית, עם מאזן 4:4, ונמצאת במשבר לאחר ארבעה הפסדים רצופים.

יוגב אוחיון נפצע במהלך האימון בקרסול, אך בקבוצה סבורים כי הפציעה היא קלה והוא צפוי לשחק ביום חמישי. המאמן דיוויד בלאט נשמע דרוך ואמר היום באימון: "אין ספק שזה משחק מאוד קריטי, אני חושב שכל המשחקים היו מאוד חשובים עד עכשיו, אבל בגלל שהגענו לנקודת הזמן הזו, אני חושב שאנחנו צריכים להשיג ניצחונות חוץ, ובמיוחד לאחר שהפסדנו להם בנוקיה בנקודה".

דיוויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מקווה שהשלשות ייכנסו גם בוויטוריה. בלאט/קובי אליהו

בלאט המשיך: "האם אפשר לשחזר את אותה יכולת? אין ספק שלקלוע 12 שלשות מ-20 זריקות טובות זה נותן המון לקבוצה, גם ביטחון וגם כמות נקודות מספיקה כדי לנצח משחקים בכל מקום. אני לא יודע אם נוכל לחזור על זה, אבל בוודאי שזה ייתן לנו איזשהו יתרון. נצטרך להיות ברמה כפי שהיינו מול סיינה כדי לנצח".

לשאלה האם הוא חש שהקבוצה תגיע למשחק דרוכה מנטלית, כפי שהגיעה מול סיינה, השיב בלאט: "המצב לא שונה, אנו באותו המצב שהיינו לפני המשחק הזה. זה משחק חוץ, עם דינמיקה קצת אחרת, ואנו חייבים להתכונן היטב לזה. ערכנו שני אימונים בארץ ונגיע לוויטוריה מוקדם כדי לנוח כפי שצריך ולחוש את האווירה, ובוודאי שאני מקווה לשחק כמו שצריך".

דווין סמית' הוסיף לקראת המפגש מול הספרדים: "אנחנו חייבים להגיע דרוכים, זה משחק חשוב. זה כל מה שאנו צריכים לעשות. האם נהיה עם אותה אנרגיה? זו קבוצה אחרת, אנרגיה שונה, אבל נצא למשחק, ונעשה הכל בכדי לנסות לנצח".

סיכוייה של מכבי תל אביב להעפיל להצלבה נמוכים, וסמית נשאל עד כמה זה משפיע על השחקנים. "אנחנו מכבדים מה שאנשים חושבים, אבל מתרכזים בעצמנו. נבוא באותה גישה כדי לנצח".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"משחק נגד מכבי ת"א הוא כמו מעורבות בפשעים של ישראל"

כמדי ביקור, מכבי תל אביב תיתקל ב"בואסה ארינה" במחאה אנטי-ישראלית. מפגינים הפרו-פלסיטינים הגדירו את ביקור מכבי תל אביב בוויטוריה כ"לא מתקבל על הדעת מבחינה מוסרית", ואמרו כי קיום המשחק הוא כמו "מעורבות ישירה בפשעי מלחמה שמבצעת ישראל".

הקריאה למחאה החלה ברשתות החברתיות בספרד, ומארגני המחאה טענו במסיבת העיתונאים כי כוחות הביטחון בחבל הבאסקים מונעים מהם למחות בפומבי, "דבר המנוגד לחופש הביטוי". הרשויות בחבל הבאסקים אמרו לסוכנות הידיעות EFE כי לא אסרו את קיום המחאה, אולם דרשו כי מסלול ההפגנה האנטי-ישראלית שמתכננים המארגנים לא יעבור בקרבת "בואסה ארינה" בשל "הרגישות הביטחונית".

עדכון ראשון: 08:45

גיא פניני: "ניצחון בספרד יהפוך למקפצה אדירה"

יורוליג בוואלה! ספורט

מחאה פרו פלסטינית בספרד. AP
"קיום המשחק לא מתקבל על הדעת מבחינה מוסרית"/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully