וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביו: "אני מאושר, זו הרגשה נהדרת"

גארד ברצלונה חגג את הזכייה ביורוליג. נבארו: "כל העבודה הקשה השתלמה". קלייזה: "הם היו הקבוצה הטובה יותר היום"

כולם ידעו שזה הולך לקרות, אבל בכל זאת, הערב (ראשון) באולם בברסי, הקבוצה הטובה ביותר באירופה בשנים האחרונות השלימה את המשימה. ברצלונה המאיימת של צ'אבי פאסקוול, שדרסה את כל יריבותיה ביורוליג ורשמה מאזן מדהים של 2:20 באירופה העונה, הביסה את אולימפיאקוס בגמר 68:86, במשחק שהזכיר לכולם עד כמה חואן קרלוס נבארו וחבריו היו ראויים לתואר הזה.

"אני מאוד שמח להיות כאן", אמר כוכב הניצחון, ואולי העונה כולה של ברצלונה, חואן קרלוס נבארו. "כל העבודה הקשה שלנו השתלמה. עשינו עבודה טובה מאוד ואני כל כך שמח עבור החברים שלי לקבוצה". על המשחק עצמו אמר הגארד: "עלינו אל הפרקט מוכנים לשחק משחק כל כך חשוב. שלטנו בקצב המשחק לכל אורך 40 הדקות, וזה היה המפתח למשחק". נבארו המאושר המשיך ואמר: "תואר היורוליג הראשון שלי היה מיוחד, אבל הפעם הייתי שחקן מרכזי יותר, ככה שגם זה מיוחד עבורי".

גם ריקי רוביו, שהיה אמור להיות העונה בכלל במינסוטה, חגג את זכיית קבוצתו בסיום. "אני מאושר, זו הרגשה נהדרת", אמר רוביו. "זה מדהים להיות אלופי היורוליג. קשה לתאר את זה במילים". על המשחק אמר רוביו: "ההגנה היתה המפתח. שיחקנו טוב מאוד בצד ההגנתי, כפי שעשינו כל העונה. שיחקנו כפי שרצינו והפכנו לאלופי היורוליג. אני עוד לא יודע איך אני הולך לחגוג, אבל ההרגשה נהדרת. שיחקנו כקבוצה, והיה לנו פיינל פור מצויין. הגיע לנו לזכות בתואר".

גארד ברצלונה, ג'יאנלוקה באזילה אמר: "זוהי הרגשה מדהימה. חיכיתי 11 שנים בשביל הרגע הזה. חתמתי בברצלונה לפני 5 שנים כדי לזכות בתואר היורוליג, אבל זה לא פשוט לזכות בזה. המועדון עשה עבודה נהדרת, הם תמיד האמינו בבסיס הקטאלני של השחקנים שלהם, לא שינו יותר מדי דברים, והצליחו ליצור כימיה מצויינת. יש לנו את זה עכשיו! עדיין יש לנו את ההזדמנות לזכות גם באליפות בספרד, וזו תהיה עונה מושלמת עבורנו".

"זוהי הקבוצה הטובה ביותר בה שיחקתי", אמר אקס מכבי תל אביב, טרנס מוריס לאחר הזכייה בתואר. "אני לא חושב שההבנה שזכינו שקעה עדיין". גם סנטר ברצלונה, בוניפאסה אנדונג נשמע נרגש מאוד בסיום: "זה מדהים", אמר אנדונג. "אני לא יכול לתאר במילים מה אני מרגיש. עבדנו קשה מאוד ושיחקנו הגנה נהדרת וקלענו את הזריקות שלנו". גם פיט מיקל היה מאושר בסיום: "זה מדהים", אמר הפורוורד. "אני מרגיש שלם. בפעם הראשונה בחיי, אני מרגיש שלם".

"מקווים שנחזור לפה ונזכה בתואר"

בצד של אולימפיאקוס כאבו את ההפסד, אבל עושה רושם שגם הם יודעים שהפסידו לקבוצה הטובה באירופה, ושעצם הגעתם אל הגמר הוא ניצחון בפני עצמו. "יש לנו המון כבוד לברצלונה", אמר פורוורד האדומים, לינאס קלייזה. "הם קבוצה מצויינת והם היו הקבוצה הטובה ביותר היום. לא שיחקנו את המשחק הרגיל שלנו, ואם אנחנו רוצים לנצח את ברצלונה, אנחנו חייבים לשחק משחק טוב יותר".

קלייזה המשיך ואמר: "הם מכירים אחד את השני טוב יותר והם הניעו את הכדור טוב יותר מאיתנו היום. חזרנו אחרי המחצית לפיגור 5 בלבד, אבל הם קברו זריקות גדולות, והיה לנו קשה להתאושש מזה. אנחנו מקווים שנחזור לפה ונזכה בתואר, בגלל שהיתה לנו עונה נהדרת, ואנחנו עדיין חייבים לאוהדים שלנו תואר". על חואן קרלוס נבארו, השחקן המצטיין של העונה, הפיינל פור והגמר, אמר קלייזה: "נבארו שיחק משחק מצויין, אבל ברצלונה היא פשוט קבוצת התקפה נהדרת. הם היו הרבה יותר משחקן אחד גדול, וכשקבוצה משחקת נגדך ככה, קשה לנצח אותם".

גם סקוני פן ידע שהקבוצה הטובה ביותר זכתה הערב: "בכדי לנצח משחק כזה נגד קבוצה כמו ברצלונה, אתה צריך לשחק עם אנרגיה ואש לאורך כל המשחק, ואנחנו לא עשינו את זה. אני חושב שהיה לנו את זה רק בפתיחת המחצית השניה, אבל איבדנו את זה, ולא הצלחנו לעמוד מולם. יש להם כימיה טובה יותר מאיתנו, וזה עשה את ההבדל. אנחנו צריכים להתגבש עכשיו, ללמוד מההפסד הזה, בגלל שהעונה עוד לא נגמרה. היתה לנו עונה טובה ביורוליג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully