וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון לא יפתח נגד יוון, שכטר יחליפו

הקשר עדיין פצוע ולא יפתח, חלוצה של נתניה יעלה בהרכב במשחק בכרתים (21:30, ערוץ 2). יואב זיו ובירם כיאל פותחים במקומם של תמיר כהן ואליניב ברדה, ורמוט וברוכיאן לא בסגל

צילום: איציק יצחקי
עריכת וידאו: ענת ברק

רגע האמת הגיע. כן, שוב רגע האמת. נבחרת ישראל ערכה אמש (שלישי) בכרתים את האימון המסכם לקראת המשחק המכריע מול יוון (21:30, שידור ישיר בערוץ 2) במסגרת מוקדמות מונדיאל 2010, ואחרי ה-1:1 בשבת באיצטדיון רמת גן יודעים השחקנים של קשטן שהפעם, באיצטדיון בכרתים לעיני 30 אלף יוונים נלהבים, המשימה תהיה הרבה יותר קשה ומאתגרת.

מי שלא יפתח בהרכב הוא יוסי בניון, שסבל ביממה האחרונה מהצטננות וגם מאותה פציעה בשריר שהשביתה אותו מפעילות במשך כמה שבועות. אתמול עוד היו אופטימיים בנבחרת לגבי שיתופו בהרכב, אך היום הבינו שהוא לא יוכל לפתוח ואף קיים ספק לגבי שיתופו כמחליף. מלבד בניון, מי שעוד יירדו לספסל הם הקשר תמיר כהן והחלוץ אליניב ברדה, שלא הרשימו ביום שבת.

השלושה שקיבלו במקומם את חולצת ההרכב הראשון הם חלוץ מכבי נתניה, איתי שכטר, שישחק בקישור, יואב זיו, מגנה של קבוצת לוקרן, שיותפקד בקישור, וכן בירם כיאל ממכבי חיפה, שגם ישחק בקישור האחורי.

קשטן: "אווירה יוצאת מן הכלל בנבחרת"

אמש ערכה הנבחרת את אחד מאימוניה לקראת המשחק. קשטן חילק את השחקנים לשתי קבוצות, ולאחר מכן תרגל בעיטות חופשיות בניסיון לבחון את ההגנה. משה סיני ואליניב ברדה הגביהו כדורים לרחבה, ולא פעם השניים עצרו את ההגנה בניסיון להסביר, להעיר ולתקן. בנבחרת חוששים מאוד מהמצבים הנייחים של נבחרת יוון, שהבקיעה כך את השער היחיד לזכותה באצטדיון רמת גן.

קשטן התייחס לאווירה מסביב לנבחרת: "אני רוצה לומר שיש אווירה יוצאת מן הכלל בנבחרת. יש לנו נבחרת מאוד מחויבת לעצמה ומחויבת להצלחות הנבחרת, ואני בטוח שהבחורים יעשו את הכל על מנת שהדרך הזאת תמשיך גם במשחק". קשטן אף התייחס לדבריו של יוסי בניון, שהיכה בפרשנים. "אני בהחלט מחזק את דבריו של יוסי בניון בנוגע למה שהוא אמר על אוהדי הנבחרת". על עתידו בנבחרת אמר: "כבר לא פעם אמרתי שהחוזה שלי מסתיים בסוף יולי 2010 ואני לא דן בדברים האלה".

לקראת המשחק הוסיף המאמן הלאומי: "ראינו את הקלטת מהמשחק נגד יוון וניתחנו את הדברים. אנחנו מכבדים את הנבחרת היוונית. יש לי תפיסת עולם מסויימת בכדורגל היא ידועה לכולם והיא לא תשתנה, והתפיסה שלי היא שאפשר לנצח בכל מגרש. ברור לנו שהיוונים ישחקו יותר התקפי. זאת נבחרת טובה מאוד, נבחרת שהשתתפה במונדיאלים והיא אלופת אירופה לשעבר ואנחנו מכבדים אותה".

רהאגל לא מתייחסים ללוזון

במהלך אימון הנבחרת התרחשה במרכז העיר הפגנה פרו-פלסטינית, כפי שהיה ברור מלכתחילה. המשטרה היוונית שלחה כוחות שיטור למקום, שנמצא מרחק הליכה ממלון "אטלנטיס", בו שוהה נבחרת ישראל. בנבחרת לא חוששים מההפגנות משום שהמשטרה היוונית, החל מאמש, תגברה את השמירה סביב המלון. עשרות שוטרים חמושים נמצאים מסביב למלון ובאזור מרכז העיר ומונעים מתושבים זרים להתקרב לאזור. יו"ר המשלחת אריאל שיימן ביקש שלא לסקר את האירוע מחשש להתלהטות היצרים.

אצל היוונים בעיקר סערו הרוחות בכל הנוגע להתבטאויותיו של יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, שדיבר על "הנבחרת המצחיקה של רהאגל". "אני לא מעוניין להתייחס לדברים האלה", אמר מאמן יוון במסיבת העיתונאים, "אני יודע שהמאמן הישראלי אמר שהוא מאוד מעריך אותנו".

בשורות הנבחרת שמחים לשחק בכרתים, ורהאגל מסביר את האופטימיות: "בארבע הפעמים האחרונות ששיחקנו שם ניצחנו - פעמיים במשחקים רשמיים ופעמיים בידידות. אולי זה סימן טוב". אגב, ההתאחדות המקומית פרסמה אזהרות והגבלות רבות לכל רוכשי הכרטיסים, ונאסר על האוהדים להכניס לשטח האיצטדיון מטבעות, מצתים וחפצים ממתכת. כמו כן, נאסר להכניס שלטים בשפה זרה ובעלי תוכן פוגעני.

הרכב משוער, נבחרת ישראל: דודו אוואט, קלמי סבן, טל בן חיים, דקל קינן, דדי בן דיין; גל אלברמן, יואב זיו, בירם כיאל, איתי שכטר; עומר גולן, בן סהר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

קצוראניס חוזר להרכב

רהאגל טוען ש"בניגוד למשחק הקודם, הפעם נהיה חייבים לנצל את ההזדמנויות שלנו. מנגד, נשחק בצורה אחראית בהתקפה, ולא נשכח את ההגנה. הקצב של המשחק לא תלוי רק בנו".

על פי הדיווחים ביוון, רהאגל מתכוון להעניק את חולצת ההרכב לקוסטאס קצוראניס, שחוזר מהשעיה וצפוי לפתוח בקישור לצד סאמארס וקראגוניס. גם הפעם רהאגל מסרב לחשוף את ההרכב שיפתח: "יש לי בראש שתיים או שלוש אפשרויות לגבי ההרכב, אבל אחליט רק ביום המשחק". ומה בנוגע לישראל? רהאגל מוכן: "נהיה חייבים להיות זהירים מהקו הקדמי שלהם, בעיקר משני שחקני הכנף שבאים מהצדדים".

קצוראניס עצמו אמר לקראת המשחק: "אני מאמין שאנחנו נבחרת טובה יותר מישראל, ושננצח. ישראל תבוא כדי לשחק סגור ותתבסס על התקפות מתפרצות, כפי שעשתה ברמת גן. בגלל זה נהיה חייבים לשחק בסבלנות, ואת כל התמיכה מהקהל".

הרכב משוער, נבחרת יוון: קונסטנטינוס חלקיאס, ואסיליס טורוסידיס, אבראם פפאדופולוס, סוטיריס קירגיאקוס, יורקאס סייטארידיס, אנגלוס בסינאס, קוסטאס קצוראניס, גאורגיוס קראגוניס, תאופאניס גקאס, אנגלוס חריסטאס, גאורגיוס סמאראס.

עדכון ראשון: 31.3 18:08
עדכון אחרון 1.4 14:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully