וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו סנטוס: "ניצחון חשוב, אבל יש עוד גמר לפנינו"

מאמן נבחרת יוון היה מרוצה מהניצחון הגדול על קרואטיה, אך יודע שהסיפור רחוק מלהיות גמור. ביליץ': "הגיע להם לנצח"

נבחרת יוון, שבעיניהם של רבים בישראל סומנה כנבחרת אותה יכולנו לנצח ולעבור בדרך ליורו 2012, הוכיחה אתמול (שישי) שאסור לזלזל בה. היוונים התייצבו למשחק הביתי מול קרואטיה החזקה בידיעה שניצחון יעלה אותם למקום הראשון בבית, כשנותר משחק אחד בלבד והם עמדו במשימה עם 0:2 גדול משערים של גיורגיוס סמארס ותאופינס גקאס לקראת סיום המשחק.

כעת, נקודה במשחק החוץ מול גאורגיה ביום שלישי, תספיק לנבחרת של פרננדו סנטוס כדי להעפיל אוטומטית ליורו מהמקום הראשון בבית ו'. עם זאת, המאמן לא ממהר לחגוג לפני השלמת המשימה: "זה היה ניצחון חשוב, אבל נשאר עוד משחק אחד. פתחנו היטב, דחפנו קדימה ולא איפשרנו לקרואטיה לפתח את המשחק שלה", אמר הברזילאי, שביקש במקביל לצנן מעט את ההתלהבות במחנה היווני לפני השלמת המשימה: "אומנם הייתה לנו ההתלהבות, אבל במחצית הראשונה קרואטיה שלטה בכדור ואנחנו היינו לחוצים מדי. הנבחרת שלנו שמחה עכשיו, אבל עוד לא השגנו כלום. יש לנו עוד גמר אחד לפנינו".

מה שהעיב מעט על החגיגה היוונית הייתה ההתפרעות הגדולה ביציעים, שגרמה לשופט הווארד ווב להפסיק את המשחק כבר בדקה השנייה ולחדש אותו לאחר כמעט רבע שעה. קבוצה של כ-100 אוהדים יוונים, חלקם רעולי פנים, השליכו מיד עם פתיחת המשחק מספר חזיזים לכיוון יציע האורחים, מה שגרם לבהלה ומהומה גדולה. האוהדים הקרואטים מצידם, לא נותרו חייבים והחלו לעקור כיסאות ולהתעמת עם המשטרה, שמצידה הגיבה בריסוס גז מדמיע.

בצד הקרואטי, הייתה אכזבה גדולה מהיכולת של הנבחרת, שכעת תיאלץ ככל הנראה להתמודד במשחקי הפלייאוף על העלייה ליורו. המאמן סלאבן ביליץ' אמר: "שתי טעויות עלו לנו ביוקר, קרנות לא אמורות להוות בעיות עבורנו. הניצחון הגיע ליוונים ואני מברך אותם".

מוקדמות יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully