וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: גרמניה ניצחה 1:2 את אורוגוואי

הנבחרת של לב קיימה משחק הכנה לקראת אוסטריה במוקדמות היורו. מריו גומז ואנדרה שרלה כבשו, וולטר גרגאנו צימק

נבחרת גרמניה מוליכה את בית א' של מוקדמות יורו 2012 עם מאזן מושלם של 15 נקודות לאחר חמישה משחקים. היום (ראשון) קיימה הנבחרת של יואכים לב משחק אימון מול נבחרת אורוגוואי, אותה ניצחה 2:3 במשחק על המקום השלישי במונדיאל האחרון. הפעם, ה"פוסבלמנשאפט" עשתה את זה הרבה פחות אלגנטי, אבל גם כך זה הספיק לה כדי לנצח 1:2 את אורוגוואי באצטדיון ריין נקאר ארינה בהופנהיים, במשחק שהיווה הכנה אחרונה לקראת המשחק של הגרמנים מול אוסטריה ביום שישי.

הגרמנים עלו ליתרון בדקה ה-20 כשחלוץ באיירן מינכן ומלך שערי הבונדסליגה בעונה החולפת, מריו גומז, ניצל טעות קשה של בלם אורוגוואי כדי לחטוף לו ולשעוט קדימה כדי לקבוע 0:1. השער השני הגיע בדקה ה-35, כשאנדרה שרלה הנפלא, שעבר בקיץ האחרון ללברקוזן ממיינץ, קיבל מסירת רוחב ממסוט אוזיל, השתלט על הכדור ושיחרר בעיטה מצוינת לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:2. הנבחרת האורחת צימקה בדקה ה-48 כשמסירת רוחב של אדינסון קבאני מצאה בסופו של דבר את וולטר גרגאנו, שבעט פנימה את ה-1:2.

"היו הרבה דברים שאהבתי במשחק שלנו היום, במיוחד במחצית הראשונה", אמר מאמן גרמניה יואכים לב, "הייתה הרבה מהירות במשחק שלנו וזה משהו שלא ציפינו לו לאחר עונה בבונדסליגה".

* אירלנד זכתה היום בגביע ארבע האומות לאחר שניצחה 0:1 את סקוטלנד. רובי קין, חלוץ טוטנהאם, כבש את שערו ה-49 בנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully