וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר שיש אידיליה בספרד?

דויד וייה אומנם פרגן בצורה מפתיעה לפרננדו טורס, אבל מאמן הנבחרת זועם על הפרצופים שעשה לו האחרון כשהוחלף: "לא אתעלם מזה"

האומנם אווירה אידילית בנבחרת ספרד? הנבחרת, שידועה באופן מסורתי בסכסוכיה הפנימיים, נהנית בימים האחרונים מסוג של אופוריה נפלאה בעקבות הניצחון 1:4 על רוסיה, אך במקביל מתגלים גם המתחים האופייניים.

אחד ממוקדי החיכוך האפשריים הגדולים ביותר היה מערכת היחסים שבין דויד וייה לפרננדו טורס. התקשורת הספרדית הזהירה לפני הטורניר שהשניים לא יכולים לשחק יחד ושאין ביניהם הבנה, אבל השלושער של וייה (כולל בישול של טורס) ושיתוף הפעולה ביניהם בחוד הביא הרבה אופטימיות לספרדים. עד כדי כך שוייה היה צריך להסביר למה היה לו כל כך חשוב להודות לטורס על השער השלישי, על אף שהאחרון כבר היה על הספסל.

"את שני השערים הראשונים שלי אני חייב לפרננדו", פרגן וייה, שמרוב חיבוקים עם טורס נקע את האצבע בידו, "ואני רוצה להודות לו על כך. יותר מדי אנשים אמרו שהקבוצה הזאת לא מתפקדת. אמרו שאנחנו לא חברים, אבל זה פשוט לא נכון".

"את הגול הראשון הוא בישל לי, ובגול השני הוא פתח לי שטחים שאפשרו לאינייסטה למצוא אותי ברחבה", המשיך וייה, "פרננדו עזר לי המון".

מנגד, לא הכל מושלם בספרד. פרננדו טורס, על אף האהבה שקיבל מחברו, הוחלף במהלך המשחק ושלח פרצופים נזעמים לעבר המאמן אראגונס. אראגונס נפגע מתגובתו המזלזלת של טורס ואתמול אמר ש"יש דברים שנשארים בחדר ההלבשה, אבל יש דברים שאני לא יכול להתעלם מהם. אלה דברים פנימיים של הקבוצה, שעליהם לא אעבור בשתיקה".

"אני אוהב כששחקנים כועסים כשמחליפים אותם", המשיך המאמן, ששחרר את ראול מהסגל בדיוק בגלל המניירות האלו והאווירה השלילית שהוא עלול ליצור, "אבל האווירה פה היא הדבר הכי חשוב, ואלו שלא משחקים חשובים לנו לא פחות מאלו שמשחקים". המשך יבוא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully