וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק קאבנדיש גמר את הטור דה פראנס

הספרינטר הבריטי הנהדר שהתרסק בסיום הקטע הראשון סובל מפגיעה בעצם הבריח: "התאונה הייתה אשמתי, אני מתנצל"

מארק קאבנדיש רוכב אופניים בריטי. AP
קאבנדיש על הרצפה. סוף הסיפור שלו בטור השנה/AP

כבר אחרי יום אחד של מרוץ, הטור דה פראנס ספג מכה כואבת, תרתי משמע. אחד הכוכבים הגדולים ביותר של הטור, הספרינטר הבריטי הנהדר מארק קאבנדיש, שנפצע במהלך התרסקות אמש (שבת) במאוץ לסיום הקטע הראשון של התחרות, סיים את חלקו בטור, כך נודע היום באופן רשמי וסופי.

קאבנדיש סובל מפגיעה בעצם הבריח, שנגרמה לו כתוצאה מההתרסקות הכואבת שאירעה אחרי תאונה עם סימון גראנס האוסטרלי, כ-200 מטר מקו הסיום. הרוכב של קבוצת אומגה פארמה קוויק סטפ הצליח להגיע עד לקו הסיום כשהוא אוחז בזרועו הכואבת. הבוקר, הוא עלה לאוטובוס הקבוצה שהוביל את הרוכבים ליורק, שם ייצא לדרך הקטע השני של המרוץ, מה שגרם לאופטימיות לגבי מצבו, אולם בסופו של דבר הוחלט כי קאבנדיש לא יכול לפתוח את הקטע היומי ולכן הוא סיים את חלקו בתחרות השנה.

הדוכסית קייט מידלטון לאחר ההתרסקות של רוכב האופניים מארק קאבנדיש. AP
הדוכסית קייט מידלטון נותרה המומה מהתאונה/AP

"זה מאכזב מאוד", אמר קאבנדיש, שהודה, "התאונה הייתה באשמתי. אתנצל באופן אישי בפני גראנס כשתהיה לי הזדמנות. ניסיתי למצוא את המרווח שלי ולא הצלחתי. רציתי לנצח את הקטע, הרגשתי שיש לי כוח והייתי במיקום טוב לקראת הספרינט הודות לעבודה המדהימה של חבריי לקבוצה. אני מתנצל בפני כל המעריצים שהגיעו".

קאבנדיש זכה בשש השנים האחרונות, בין 2008 ל-2013, ב-25 קטעים אינדיבידואלים בטור דה פראנס ונחשב לאחד הספרינטרים הטובים בהיסטוריה.

צפו ברגע הפציעה של קאבנדיש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully