וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: ישראל ניצחה 22:48 את סרביה

דרג 2B של גביע אירופה לאומות ומוקדמות אליפות העולם יצא לדרך עם ניצחון גדול לנבחרת של רענן פן בעמק יזרעאל

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל ברוגבי הביסה היום (שבת) את נבחרת סרביה 22:48 במשחקה הראשון בדרג 2B של גביע אירופה לאומות ומוקדמות אליפות העולם. "התוצאה הזאת מצוינת לנו. אנחנו מאוד מרוצים", אמר רענן פן, מאמן הנבחרת. אוירה מחשמלת וקהל משולהב של 1,500 איש קיבלו את נבחרת ישראל עת עלתה על כר הדשא להתמודדות עם נבחרת סרביה.

שחקני נבחרת ישראל בראגבי. קובי אליהו
ניצחון גדול. נבחרת ישראל/קובי אליהו

מהדקה הראשונה שלטה הנבחרת הישראלית במשחק, והקהל לא חיכה הרבה כדי להתפוצץ. פריצה של רונן טולמן בדקה השלישית מחצי המגרש תוך שהוא עובר ארבעה שחקנים סרבים ומזנק לקו הטריי. 0:5 לישראל, והתשואות לטולמן. כעבור שתי דקות ניצלו הסרבים פנדל לבעיטה מוצלחת ושמו נקודות ראשונות על הלוח. ישראל עדיין מובילה 3:5. בדקה ה-19 הניח מישה אלי טריי נוסף לישראל, וטריים של מתן ברוש בדקה ה-30 ואיתן המפריז בדקה ה-38 קבעו את תוצאת המחצית: 3:24.

המחצית השניה נפתחה במומנטום ישראלי וכבר בדקה ה-2 הניח אדריאן ריינשטיין טריי נוסף לישראל לאחר חטיפת כדור בקו ה-22, וספרינט עד לקו הטריי. הסרבים ענו בשני טריים משלהם, 17-31 לישראל, ונראה שהמשחק התאזן. בדקה ה-18, ממהלך חלוצי מובהק הניח נמרוד קפלן טריי נוסף ושמר על היתרון הישראלי על 17-36. פריצה נוספת של רונן טולמן עד קו ה-5, וליין אאוט מוצלח עם פיק אנד גו חלוצי הביא הביא טריי נוסף לנבחרת שלנו, והקהל היה בשיאו. לסיום קונצרט הטריים, קיבל יוני רדשקוביץ כדור במרכז המגרש, פרץ דרך 3 שחקנים סרבים, והעביר כדור לפביאן מגיד שהניח את הכדור לטריי ישראלי אחרון . תוצאת סיום: 22-48. הרוגבי הישראלי ממשיך לפרוץ קדימה, ופותח ברגל ימין את משחקי אליפות אירופה.

בעוד שבועיים (27.10.12) תצא הנבחרת למשחק חוץ קשה נגד אנדורה, אשר סיימה בתוצאת שיוויון עם נבחרת דנמרק בדנמרק. נבחרת ישראל מדורגת כעת במקום הראשון בבית 2B עם 5 נקודות (נצחון+נקודת בונוס על ארבעה טריים). דנמרק ואנדורה חולקות את המקום השני, וסרביה אחרונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רענן פן מאמן נבחרת ישראל בראגבי. קובי אליהו
"מרוצה מאוד". רענן פן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully