וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל' אירופה: קרויטר מחוץ לגמר, סנפורד עלה לחצי ב-400

הקופץ לגובה הסתפק ב-2.19 מ' ולא יגיע לאולימפיאדה. העולה החדש קבע 45.90 שנ' ועלה מהמקום ה-4. תוצאה חלשה לפורמן

אליפות אירופה באתלטיקה יצאה היום (רביעי) לדרך בהלסינקי, כאשר המשלחת הישראלית פתחה בהיסוס קל את השתתפותה, אבל דונלד סנפורד דאג לתקן בהמשך עם העפלה לחצי הגמר במקצה ל-400 מטר.

העולה החדש העפיל מהמקום הראשון במקצה שלו, המקצה השלישי, וסיים עם תוצאה מצוינת של 45.90 שניות, מה שהעניק לו אוטומטית את המקום בשלב הבא שיתקיים ביום חמישי. סנפורד סיים במקום השלישי הכללי אחרי בריאן גרגאן מאירלנד (45.63 שניות) ופאבל מסלאק מצ'כיה (45.87 שניות). לאחר הריצה הוא אמר: "ההרגשה טובה. ניסיתי לשמור כוח לסוף, אבל ההתחלה הייתה חזקה מדי והיא לקחה ממני את הכוחות אותם ציפיתי להוציא מעצמי לקראת הסוף. לקראת מחר נקיים התייעצות מקצועית ונחליט על הדרך שבה ארוץ בחצי הגמר אחרי הלקחים שנפיק מהיום".

עוד קודם לכן הקופצת לגובה מעיין פורמן כלל לא העפילה לגמר ואיכזבה עם תוצאה רעה של 1.78 מטר, הרחק מהשיא האישי שלה שעומד על 1.92 מטר. כדי להעפיל למשחקים בלונדון, נדרשה פורמן לעלות לגמר ולאחר מכן לקפוץ שם 1.95 מטר, אבל כאמור היא כשלה במשימה והמשיכה בעונה הלא יציבה שלה. מבחינתה, הייתה זו ההזדמנות האחרונה להגיע לאולימפיאדה. פורמן עברה בצורה חלקה 1.68 ו-1.73 מטר, ולאחר מכן היא עברה בניסיון השלישי רף של 1.78 מטר. בהמשך היא כשלה בכל שלושת הנסיונות שלה לחצות 1.83 מטר, ובכך סיימה את דרכה בתחרות במקום ה-24 והאחרון.

פורמן אמרה לאחר התחרות: "אני מאוכזבת מאוד. אני לא מצליחה לעכל יותר מדי ולא יודעת מה הלך פה. לא הצלחתי להיכנס לתחרות במאה אחוז. צריך לבדוק מה בדיוק לא הלך. מבאס מאוד שבסוף יוני העונה נגמרה. צריך לחשוב הרבה עכשיו מה הלאה, ובינתיים אני סתם מאוכזבת".

אתלט מכבי תל אביב דמיטרי ברסקי, שהתחרה במוקדמות ל-100 מטר, סיים רק במקום החמישי במקצה השלישי (המקום הרביעי היה מבטיח לו מקום בחצי הגמר), כשעצר את השעון על 10.59 שניות ופספס במאית שנייה את חצי הגמר. ברסקי, שסיים במקום ה-20 הכללי, אמר בסיום: "יחסית לעונה שעברה עליי עם הפציעות והטיפולים שעברתי, כולל כאן בהלסינקי, אני לא יכול להגיד שאני מאוכזב מאוד. ברור שמאית שנייה הופכת את האכזבה לקשה יותר, כי אין לי הזדמנות נוספת אפילו לשפר. קשה מאוד להתכונן עונה שלמה, לעבוד קשה כל כך, ולסיים אותה אחרי פחות מ-11 שניות, אבל זו האתלטיקה וזה מה שבחרתי לעשות בחיי ואיני מצטער על כך לרגע".

את מקבץ אירועי היום נעל הישראלי דסטין אמרני, שלא הצליח להעפיל לחצי הגמר ב-800 מטר. אמרני קבע את הזמן החלש ביותר במקצה שלו, 1:58.69, מה שלא הספיק לו כמובן להמשיך הלאה.

באירועי הערב, דימה קרויטר איבד את ההזדמנות האחרונה שלו להגיע לאולימפיאדה. הקופץ לגובה הישראלי היה חייב לעבור 2.28 כדי לקבוע את הקריטריון, אבל נעצר ב-2.19 בלבד. קרויטר עבר בניסיון ראשון 2.10 ו-2.15, בניסיון שני 2.19 וכשל בשלושה ניסיונות ב-2.23. הוא סיים את המוקדמות במקום ה-15 מבין 32 משתתפים, כאשר 12 מעפילים לגמר.

בגמר ל-5,000, ניצח הבריטי מו פראח, עם זמן של 13:29.91, כשהוא מקדים בפחות משתי שניות את ארנה גביוס הגרמני.

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully