וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה: "אם זה לא היה גרנד סלאם, לא הייתי באה"

האמריקאית הודתה שהיא לא הגיעה לאוסטרליה כשהיא בריאה לחלוטין והוסיפה: "מחכה כבר למשחק הבא נגד מקארובה"

בפעמיים הקודמות שסרינה וויליאמס הגיעה לאליפות אוסטרליה הפתוחה, היא גם זכתה בה. אחרי הפסקה של שנה בשל פציעה, האמריקאית בת ה-30 חזרה לטורניר הדרומי, אבל הבוקר (שני) הודחה ממנו אחרי הפסד מפתיע 6:2, 6:3 בשמינית הגמר ליקטרינה מקארובה המדורגת 56 בעולם.

"הגשתי כמו - אני מניחה שלא יהיה יאה להגיד כמו מה", אמרה האמריקאית אחרי ההפסד, "ההגשות שלי... אני לא יודעת. אני אפילו לא יכולה לתאר אותן, אם להיות כנה. הן לא היו טובות".

שנת 2011 הייתה הראשונה של סרינה מאז 2006 בה היא לא זוכה אפילו בטורניר גרנד סלאם אחד. הפציעות הקשו עליה מאוד בשנה שעברה וגם למלבורן היא לא הגיעה כשירה לחלוטין. כשנשאלה האם הייתה משחקת בטורניר אלמלא הוא היה גרנד סלאם, היא השיבה: "לא, אין סיכוי. בדרך כלל אני נכנסת לטורניר תוך כדי שהוא משוחק, אבל בדרך כלל אין לי בעיה של פציעה. לכן המצב הפעם היה שונה. בדרך כלל יותר קל לי להיכנס לעניינים כי בדרך כלל המצב הפיזי שלי בסדר".

האמרקיאית הוסיפה: "אני מחכה למשחק הבא שלי נגד מקארובה. אני מרגישה שהייתי יכולה להיות הרבה יותר טובה ממה שהייתי היום. אני כבר חושבת על האימון הבא ועל 100 דברים שהייתי יכולה לעשות במשחק".

סרינה וויליאמס הודחה כבר בשמינית הגמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully