וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטרה קביטובה זכתה במאסטרס

הצ'כית סגרה שנה חלומית עם ניצחון דרמטי 5:7, 6:4, 3:6 על ויקטוריה אזרנקה בגמר באיסטנבול, ועלתה למקום השני בעולם

עונת 2011 בסבב ה-WTA הסתיימה הערב (ראשון) עם זכייתה של פטרה קביטובה בטורניר המאסטרס באיסטנבול, אחרי ניצחון 5:7, 6:4, 3:6 על ויקטוריה אזרנקה. הניצחון המרשים בגמר השלים שנת פריצה חלומית עבור הצ'כית, שזכתה בתואר גרנד סלאם ראשון בווימבלדון, והעלה אותה למקום השני בעולם על חשבון מריה שראפובה.

הצ'כית בת ה-21 סגרה טורניר נקי מהפסדים ורשמה ניצחון רביעי ברציפות על המדורגת רביעית בעולם, אותה ניצחה גם בחצי הגמר בווימבלדון. המערכה הראשונה הייתה בשליטה מוחלטת של קביטובה, ששברה את יריבתה כבר במשחקון השני, הוסיפה שבירה נוספת על האפס בדרך ליתרון 0:5, לפני שאזרנקה התעשתה, ייצבה את ההגשות וחזרה כל הדרך ל-5:5. קביטובה הגיבה במשחקון הגשה חלק, והמשיכה בתנופה עם שבירה קריטית שנתנה לה 5:7 במערכה.

במערכה השנייה נהנתה אזרנקה משבירה ראשונה ליתרון 1:2, אבל קביטובה שברה מיד בחזרה. הבלארוסית החלה להציג משחק משופר ודהרה ליתרון 4:5, ובנקודת מערכה לזכותה שלחה פורהנד מדויק על הקו, עליו ערערה קביטובה ללא הצלחה, ואזרנקה ניצחה 4:6 במערכה.

אבל למערכה השלישית עלתה הצ'כית בכוחות מחודשים, ואזרנקה לא מצאה תשובות לעוצמות של יריבתה ונקלעה לפיגור של 3:0. אזרנקה הראתה סימני התאוששות וחזרה ל-5:3, אלא שקביטובה שמרה על קור הרוח ברגעי הסיום, עשתה את העבודה במשחקון ההגשה שלה והשלימה ניצחון 3:6 במערכה ובמשחק כולו בתוך שעתיים ו-28 דקות.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully