וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרוף: קליצ'קו גבר על היי בקרב הענקים

המתאגרף האוקראיני ולדימיר קליצ'קו ניצח בנקודות לאחר 12 סיבובים את דיוויד היי, והפך לאלוף האלופים במשקל כבד

קרב הענקים שחיכו לו שנתיים בעולם האגרוף התקיים הערב (שבת) בהמבורג שבגרמניה, והזוכה הגדול היה ולדימיר קליצ'קו האוקראיני, שגבר בנקודות לאחר 12 סיבובים על דיוויד היי הבריטי. משמעות הניצחון של קליצ'קו היא שכעת הוא אלוף העולם במשקל כבד מטעם ארבע התאחדויות האגרוף המקצועני הגדולות בעולם, ובקיצור - המתאגרף הטוב בעולם. אחרי הכל, מדובר היה בשני המתאגרפים הבכירים בעולם במשקל כבד, שעד היום לא התעמתו ביניהם וכל אחד קטף חגורות מטעם התאחדויות שונות - כל אחד מהם החזיק בשלוש חגורות לפני הקרב הזה, אבל אצל האוקראיני שתיים מהחגורות היו שייכות לשתיים משלוש ההתאחדויות הגדולות בעולם.

היי הבריטי איחר לעלות לזירה כשבמקביל הקהל באיצטדיון בהמבורג שרק בוז, מה שאיפיין את ההערצה הגדולה שלה זוכה קליצ'קו הוותיק באירופה. הקרב נפתח באיחור של כ-20 דקות, וקליצ'קו היה זה שהכתיב את הקצב כבר מהסיבוב הראשון, אם כי זה היה שלב הגישושים בלבד. קליצ'קו המתנשא לגובה של 1.96 מ' שמר על מרחק מיריבו והשחיל אגרופים מדוייקים לפניו של יריבו, בעוד שהיי ניצל את הזריזות שלו כדי להמשיך ולחפש פירצה על מנת להפתיע אל האוקראיני במכה חזקה.

בסיבוב השלישי קליצ'קו המשיך לבטא את היתרון שלו בקרב ואף הצליח להצמיד את היי לחבלים ולהכות בו, אבל הבריטי המשיך להתגרות ביריבו וגם הצליח לשמור על קרב שקול עם כמה אגרופים מדוייקים לעבר יריבו. בסיבוב החמישי חלה תפנית לטובתו של קליצ'קו כשהאוקראיני הצליח להשחיל חבטה ימנית אדירה לפניו של היי וכמעט הפיל אותו. למזלו של היי זה קרה לקראת סיום הסיבוב, כך שהיה לו זמן להתאושש. בסיבובים הבאים היי הצליח להחזיק מעמד, אבל לא עשה זאת באלגנטיות כמו יריבו, ששמר על סבלנות וקור רוח כדי להמשיך ולשלוט בקרב. בסיבוב ה-11 והלפני אחרון קליצ'קו הצליח להשיג אפילו ספירת חובה ליריבו, אבל בסופו של דבר הוא לא נזקק לנוק-אאוט כדי לנצח בקרב ולהפוך לאלוף האלופים באגרוף במשקל כבד. אגב, כל אחד מהמתאגרפים גרף בערב הזה סכום כספי נאה של בין 8 ל-10 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully