וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהר בר נצר: "זו אליפות קשה ומתוקה"

מאמן מכבי תל אביב חגג דאבל רביעי אחרי שנה לא פשוטה. שוורץ: "תואר יוצא דופן". לאוריאן: "לא הצלחתי לפרוש עם צלחת"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

עונה רביעית ברציפות, מכבי תל אביב חוגגת דאבל בכדורעף. הקבוצה הנהדרת של זוהר בר נצר סגרה את סדרת הגמר-עף מול מכבי הוד השרון עם ניצחון 1:3 במערכות במוסינזון, והבטיחה את הזכייה באליפות התשיעית בתולדותיה. הוד השרון אמנם נתנה פייט נאה במשחק הערב (רביעי) ובסדרה כולה, אך האופי והניסיון של הצהובים-כחולים עשה את ההבדל.

שחקני מכבי תל אביב כדורעף מניפים את צלחת האליפות, למעלה ניקולאס אפרון. ברני ארדוב
רוצים להמשיך את הספירה גם בעונה הבאה. אפרון מנצח על החגיגות/ברני ארדוב

"היה קשה ומתוק, עכשיו אפשר להוציא אוויר", הודה בסיום זוהר בר נצר, מאמן מכבי תל אביב. "היה הרבה לחץ לפני המשחק, ולא אמרתי כלום לשחקנים לפני המשחק כי היה נדמה לי שהם כבר חושבים על הים. השארתי אותם עם שרגא שמש והם יצאו כמו אריות. היה יופי של משחק ואין מאושר ממני. עברנו שנה מאוד קשה. כל הכבוד להוד השרון על סדרה מרתקת, מזל שזה נגמר בצד שלנו".

עמרי שוורץ, המצטיין בסדרת הגמר, היה נרגש יותר: "זה הכי מתוק שיש. זה תואר מיוחד, יוצא דופן. מגיע להוד השרון את כל הקרדיט על ההתחברות שלהם, זה רק עושה את ההישג שלנו לגדול יותר. האליפות הזו בעיניי מוקדשת למאמנים שלי, שמקיזים דם כדי שהמערכת תעבוד כמו שהיא עובדת".

אלכס לאוריאן, שחקנה של הוד השרון אשר עבורו היה זה המשחק האחרון בקריירה: "חשבתי לפרוש עם צלחת, זה לא הסתייע. הקבוצה הטובה יותר ניצחה, לצערי. חשוב שהוד השרון תהיה על המפה גם בעונה הבאה. אני סוגר 20 שנה במגרשים, ולא אוכל לשכוח את האליפות ב-2007".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully