וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "משחקים כאלה מחזקים אותי פיזית ומנטלית"

מלך החימר התייחס ל-4:6, 5:7 על דויד פרר בגמר מונטה קרלו: "אני בר מזל שזכיתי בטורניר שבע פעמים עד גיל 24"

רפאל נדאל זכה היום (ראשון) בטורניר מונטה קרלו מסבב המאסטרס (1,000) של ה-ATP, בפעם השביעית ברציפות לאחר שניצח 4:6, 5:7 את בן ארצו דויד פרר בגמר. השור ממאיורקה, שזכה בתואר מספר 44 בקריירה המפוארת שלו, הצליח להניף צלחת לאחר שהפסיד בשני גמרים ברציפות: באינדיאן וולס ובמיאמי לנובאק דג'וקוביץ', שנעדר מהטורניר במונטה קרלו בשל פציעה.

נדאל, שיתמודד בטורניר ברצלונה בו זכה חמש פעמים בין 2005-2009 שייפתח כבר השבוע, נשמע אופטימי: "אני בר מזל שהצלחתי לזכות בטורניר הזה שבע פעמים עד גיל 24. אני ממש נהנה מהכל. במהלך המשחק מול פרר הייתי קצת יותר עייף מהרגיל, אבל באופן כללי הרגשתי טוב.

"זה מה שחשוב מפני שמשחקים כמו ששיחקתי אתמול (מול אנדי מארי) או היום, מחזקים אותי מנטלית ופיזית. אבל זה גם שלישי כי אתה מבלה הרבה זמן על המגרש, ורץ הרבה, ואלה דברים שקשים מאוד מבחינה גופנית. אבל מבחינה מנטלית ופיזית זה בהחלט יכול לעזור להמשך עונת החימר".

נדאל התייחס לתקופה הזו של העונה, בה הוא אמור ובדרך כלל גם צובר את מרבית נקודות הדירוג שלו: "התקופה שבין אינדיאן וולס לווימבלדון היא הכי חשובה מבחינתי. ארבעת או חמשת החודשים האלה הם הקובעים ביותר מבחינת העונה שלי".

על העובדה שישחק בארבעה טורנירים לפני הרולאן גארוס אמר נדאל: "זה לוח המשחקים, ואני חייב לעשות כמיטב יכולתי, מפני שאני צריך להגן על הכי הרבה נקודות. בכל שנה עשיתי עונת חימר פנטסטית. אני חייב לעשות זאת שוב. אם אשחק טוב ארבעת או חמשת הטורנירים הקרובים, אצליח להגן על המקום שלי לקראת סוף העונה. אני גולש פחות על החימר מאשר בעבר. קל יותר להגן כשאתה גולש, במיוחד מול הפורהנד. יש לי יומיים להתאמן עד לטורניר בברצלונה ובוא נראה מה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully