וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם: "כשהקהל צועק 'אנדיוני' יש חשמל באוויר"

שחקן הזוגות כבר מתרגש לקראת מפגש הדייויס של ישראל מול פולין וקורא לאוהדים להגיע לתמוך. אייל רן: "האווירה מצוינת"

ארבעה ימים לפני מפגש גביע הדייויס מול פולין, ערכה היום (שני) הנבחרת הישראלית אימונים נוספים ברמת השרון. הקפטן אייל רן ושחקניו המשיכו בהכנות לקראת המשחקים (4-6 במרץ) שיחלו ביום שישי, במסגרת הבית האירופי אפריקני מספר אחת.

בנבחרת המחודשת מרוצים עד מאוד מהמרקם החברתי שנוצר עם הגעתו של אמיר ויינטרוב, שישחק כמחבט מספר שתיים. מחר יערכו הישראלים אימון נוסף ובסוף היום תתקיים ארוחת הערב המסורתית עם הנבחרת הפולנית. הפולנים מתאמנים גם הם במלוא המרץ וערכו היום שני אימונים. בתחילת השבוע נחת בארץ גם המחבט הבכיר של פולין, מיכאל פרזיסיז'ני, שהחל באימונים ויוביל את הנבחרת הפולנית.

על האימונים המשותפים סיפר אנדי רם: "האווירה באימונים נהדרת, כמו תמיד כשכולנו נפגשים. אמיר מתאקלם מצוין וזה גורם לי לשמחה רבה. אנחנו מכירים כבר כמה שנים וזה היה דבר טבעי לגמרי שהוא ייכנס לנעליים של הראל ונועם. אמיר משרה אווירה טובה גם במגרש וגם מחוצה לו, וזה פשוט כיף. אנחנו מתחילים לחוש את ההתרגשות לקראת סוף השבוע, ואנחנו יותר ממצפים להרבה קהל וקוראים לאוהדים להגיע בהמוניהם. כשאנחנו שומעים את הקהל צועק 'אנדיוני' זה יוצר חשמל באוויר ומוציא מאיתנו את המיטב".

על שותפו הוותיק, סיפר רם: "החיבור עם יוני מצוין כמו שתמיד היה. תמיד כיף לשחק לצידו. הדייויס הוא במה מצוינת עבורנו כדי לצבור ביטחון לסבב ונעשה את המיטב כדי לתת תצוגת טניס ברמה הגבוהה ביותר".

אייל רן, קפטן הנבחרת, הוסיף: "למרות גשמים שפקדו את רמת השרון בתחילת היום, הצלחנו להוציא מהיום הזה את המקסימום ואנחנו בדרך הנכונה לקראת פתיחת המפגש. האווירה בנבחרת מצוינת, מה שתורם לאימונים ולכושר של השחקנים. אני מאמין שזה יבוא לידי ביטוי בכל אחד מהמשחקים שצפויים לנו החל מיום שישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully