וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: 0:2 לרוסיה על ארה"ב

צ'קוטאדזה וקוזנצובה העלו את הרוסיות ליתרון בחצי הגמר מול הרכב משני של האמריקאיות. בחצי הגמר השני 0:2 לספרד על סין

במקביל למפגש של נבחרות הפדרציה של ישראל וצ'כיה, נערכים בסוף השבוע משחקי חצי הגמר של המפעל, שמפגישים את ספרד מול סין וארה"ב מול רוסיה.

במפגש המסקרן מבין השניים עלתה רוסיה ליתרון 0:1 על מחזיקת הגביע, שהגיעה למשחקים בלי הטניסאיות המובילות. המדורגת שביעית בעולם, אנה צ'קווטאדזה, לא התקשתה לגבור על האמריקאית ואניה קינג 4:6, 5:7 לעיני הקהל הביתי במוסקבה. צ'אקי הסתדרה די בקלות במערכה הראשונה, אבל בשנייה התקשתה מול המדורגת 115 בעולם, נשברה פעמיים, אך בסופו של דבר הצליחה להשלים ניצחון תוך 84 דקות. במשחק השני גברה בקלות סבטלנה קוזנצובה, המדורגת רביעית בעולם, על אהשה רול 2:6, 1:6 בהופעת הבכורה שלה במפעל.

ספרד, שזכתה בעבר חמש פעמים בתואר, עלתה ליתרון 0:2 בסיום היום הראשון. הסיניות קיוו להעפיל לגמר ראשון בתולדותיהן, אבל פנג שוואי, המדורגת 68 בעולם, נכנעה במפתיע לקרלה סוארז נבארו (המדורגת 132 בעולם) 6:3, 7:6 לעיני 2,000 צופים נלהבים במרכז הטניס בבייג'ינג.

מפח הנפש של הקהל הסיני נמשך גם במשחק השני, כשמומחית הזוגות ז'אנג ג'י, שחזרה לא מזמן מפציעה ממושכת, נכנעה למדורגת 76 בעולם, נוריה יאגוסטה ויווס, 6:3, 6:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully