וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל נבו: "המטרה היא לפחות גמר אחד"

הנבחרת יצאה לאליפות העולם, השחיין אופטימי. קאופמן: "כל אחד צריך להשיג שיא אישי". טומרקין: "מקווה להוכיח את עצמי"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל יצאה הערב (שבת) לשנחאי, לקראת אליפות העולם בשחייה, שנפתחה שם היום ותסתיים ב-31 בחודש. את ישראל ייצגו באליפות גל נבו, עמית עברי, יעקב טומרקין, נמרוד שפירא בר אור, אניה וולצ'יקוב, יהונתן קופלב וגיא ברנע.

מאמן הנבחרת לאוניד קאופמן אמר בשדה התעופה: "זו תחרות גדולה מאוד, הדמיה אמיתית. זו תחרות בסדר גודל שלא נופל מהמשחקים האולימפיים. מבחינת המשלחת הישראלית, אני חושב שההרכב הוא הכי טוב שאפשר. כל הטובים טסים. 7 זה מספר טוב לנסיעה לאליפות העולם וכך היה גם בבייג'ינג. כל שחיין צריך להגיע לשיא אישי, קשה לי לדבר על מקום כי קשה לדעת מה יעשו אחרים. השחיינים שלנו צריכים לעשות שיאים".

גל נבו אמר: "הציפיות הן לחזור עם גמר אם לא שניים. בחלומות הכי טובים גם לשפר מיקום. אני חושב שכל אחד במשלחת צריך להיכנס לחצי גמר. זו המטרה של כולם וזה גם הקריטריון לאולימפיאדה, כך שכולם ינסו להשיג את זה".

יעקב טומרקין הוסיף: "ההרגשה יותר קלה. אני בא כאנדרדוג. כשהגעתי לתחרויות נוער, באתי עם הרבה לחץ. באתי כמועמד מוביל למדליה והייתי חייב להוכיח את עצמי. עכשיו ההרגשה היא יותר קלה, אבל המשימה היא לא יותר קלה, אלא הרבה יותר קשה. אני מקווה להוכיח את עצמי".

שחייה בוואלה! ספורט

בואו לראות את גל נבו ועמית עברי מתכוננים לאליפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully