וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל חיפה חוזרת לחייך

הקבוצה מהכרמל שברה את רצף שלושת ההפסדים עם 86:96 על קרית אתא. הפועל בארי הפתיעה את יקנעם/מגידו 74:90

בעוד המשחק המרכזי של המחזור ה-13 בליגה הלאומית ייערך דווקא מחר (רביעי), אז ייפגשו שתי הראשונות, מ.כ הבקעה ומכבי אשדוד, שאר משחקי המחזור שוחקו הערב. השלישית בטבלה, יקנעם/מגידו, הופתעה על ידי הפועל בארי 90:74, בעוד הרביעית, הפועל חיפה, שבה סוף סוף לנצח, עם 86:96 ביתי על קרית אתא. הוד השרון השיגה ניצחון חוץ 83:98 ברמלה, כאשר נצרת עילית ניצחה בלב השרון 81:93, ואליצור כוכב יאיר/כפ"ס הפתיעה עם 85:95 ביתי נאה על הפועל טבעון.

הפועל בארי - הפועל יקנעם/מגידו 74:90

מאז ההפסד לבקעה אי שם בשבוע האחרון של נובמבר, ניצחה יקנעם/מגידו חמש פעמים ברציפות, וניתן לומר שהיא הקבוצה החמה בליגה. על בארי, שניצחה פעם אחת בלבד בחמשת המשחקים האחרונים, ניתן אולי לומר את הדבר ההפוך. עם זאת, במשחק הערב קיבלנו היפוך תפקידים של ממש, כאשר הרן שיפמן הריץ את בארי לרבע שלישי אדיר, שלמעשה לא השאיר לאורחים שום סיכוי. שיפמן הוביל חמישה שחקנים בספרות כפולות בשורות המנצחת עם 23, בעוד אילן ננישקווילי סיים עם 17 בשורות הקבוצה מהעמק.

הפועל חיפה - אליצור קרית אתא 86:96

החיפאים הגיעו להתמודדות הערב עם שלושה הפסדים רצופים וצמודים יחסית, כאשר מנגד שברה קרית אתא רצף של ארבעה הפסדים רצופים עם ניצחון בשבוע שעבר על כוכב יאיר/כפ"ס. המארחת ידעה שאם ברצונה לצאת מהתקופה הרעה עליה לשחק תוך במשך ארבעה רבעים שלמים, בניגוד לשבועות קודמים, והפעם זה בדיוק מה שקרה. רבע ראשון של 14:27 קבע, למעשה, את הטון להמשך המשחק, ולאחר שהחיפאים הובילו ביתרון דו-ספרתי גם עם הירידה לחדרי ההלבשה, קרית אתא פשוט לא מצאה את הכוחות לחזור. אלעד אליהו הוביל את החיפאים עם 24 נקודות, בעוד רוב בראון הוסיף 23. מנגד, 22 של ערן סעודאי לא הספיקו לקרית אתא.

אליצור רמלה - מכבי הוד השרון 98:83

שתיים מהקבוצות הכי פחות יציבות בליגה נפגשו ברמלה, במשחק שהפך למעמד צד אחד, כאשר הוד השרון נטלה את ההובלה כבר ברבע הראשון, הגדילה את הפער עם כל רבע שעבר, ולא עצרה כדי להסתכל אחורה. סטנלי ברנדי הנהדר הוביל את המנצחים עם 26 נקודות ו-13 ריבאונדים, כאשר עמית שמחון הוסיף 22 ו-13. מנגד, 25 של דיימון פטרסון לא הושיעו את הרמלאים.

הפועל לב השרון - הפועל נצרת עילית 93:81

המארחת הגיעה למשחק התחתית החשוב הערב עם שני נצחונות רצופים (שהגיעו אחרי ארבעה הפסדים רצופים), כשמנגד רצף הנצחונות של נצרת עילית נקטע בשבוע שעבר אחרי שלושה. עם זאת, נצרת עילית נתנה את אחד ממשחקיה הטובים ביותר העונה, ולאחר שלב השרון עוד הובילה 19:29 במהלך הרבע הראשון ו-56:58 עם פתיחת הרבע המכריע, עשר הדקות האחרונות היו שייכות, באופן בלעדי, לנצרת עילית, שהשלימה את המהפך, טסה קדימה, והפכה את חמש הדקות האחרונות לגאברג' טיים. ברד ביירסון הוליך חמישה שחקנים בדאבל פיגרס בשורות נצרת עילית עם 23, בעוד את לב השרון הוביל יותם שירן עם 19.

אליצור כוכב יאיר/כפ"ס - הפועל טבעון 85:95

עם ניצחון אחד בלבד בחמשת המשחקים האחרונים, קיוותה המארחת לשוב למסלול הנצחונות על מנת לפזול בחזרה לחלק העליון של הטבלה. מנגד, טבעון, שנמצאת במומנטום מצוין, עמדה על מאזן הפוך, ובחמשת משחקיה האחרונים היא דווקא ניצחה ארבע פעמים, על מנת לכבוש את המקום החמישי בטבלה. עם זאת, בליגה הלאומית קשה לחזות דברים, והמארחת פתחה יתרון מוקדם, ודאגה להגדיל אותו על מנת למנוע משחק צמוד בדקות המכריעות. טבעון תקווה לשחזר את חלומות הצמרת שלה במחזור הבא. ריימונד היקס סיים משחק ענק בשורות המנצחים עם 36 נקודות ו-9 ריבאונדים, כאשר מנגד 33 של בריאן אוסברי לא הספיקו למפסידים.

אליצור יבנה - מכבי באר יעקב 61:77

יבנה המאכזבת הגיעה למפגש עם רצף הפסדים בן שלושה משחקים, כשמנגד באר יעקב הפסידה גם היא בשני משחקיה האחרונים, אחרי מומנטום לא רע במחזורים שקדמו לאותם שני משחקים. המארחת, שפתחה את העונה בצורה מצוינת, סוף כל סוף חזרה למסלול הנצחונות, כאשר לאחר רבע ראשון צמוד פתחו שחקניו של גלעד כץ יתרון 7 איתו ירדו לחדרי ההלבשה, ועליו בנו פער דו-ספרתי במהלך הרבע השלישי. משם, באר יעקב כבר לא חזרה. אלכס צ'וברביץ' נתן את משחקו הטוב ביותר העונה, עם 21 נקודות ו-21 ריבאונדים, כשמנגד 16 נקודות של ליאור לוי ממש לא הספיקו לבאר יעקב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully