וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "עידן טל ושמעון גרשון לא יהיו בקמפיין הבא"

22.11.2007 / 13:28

אבי לוזון דורש שחקנים שלהוטים לשחק בנבחרת: "שחקן שלא יתן 200 אחוז, לא יוזמן". קשטן התייחס רק לצדדים החיוביים בניצחון על מקדוניה

ברני ארדוב

למרות היכולת הפושרת (בלשון המעטה) של נבחרת ישראל בניצחון 0:1 על מקדוניה, דרור קשטן העדיף להתייחס לאותם מספרים ונתונים שנראים על הנייר יפה מאוד למי שלא צפה במשחקי הנבחרת בקמפיין הנוכחי. "יש לנו בקמפיין הזה 64 אחוזי הצלחה ו-23 נקודות, וזה די גבוה, למרות שזה לא הספיק לנו לעלייה מהקמפיין הזה. בהתחשב שתוך כדי הקמפיין עשינו גם תהליך של שילוב שחקנים צעירים, היה לנו אחוז הצלחה יפה. כשמפסידים הביקורות הן יותר חזקות, אבל כשמנצחים, גם אם זה במשחקים שהם פחות חשובים לנו, אז משום מה ההתלהבות היא יותר מינורית",

יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, היה נחרץ בקשר לעתיד השחקנים שילבשו בעתיד את מדי הנבחרת, ובראיון לגל"צ חשף: "עידן טל ושמעון גרשון לא יהיו בקמפיין הבא. שחקן שלא יתן 200 אחוז עבור הנבחרת, ויביע רצון להיות בה, לא יוזמן. אלה שהלכו להביא פתק מהרופא, לא יוזמנו יותר". לוזון הביע סוג של ביקורת על כך שגולן לא הירבה לשחק בקמפיין. "אם ניקח את דקות הליגה שגולן שיחק, לעומת קולאוטי, בן סהר ועמית בן שושן ביחד, אז הוא שיחק יותר מכולם".

במסיבת העיתונאים בסיום המשחק הוסיף קשטן: "זה נכון שאם היינו מנצחים את קרואטיה בבית, או אפילו יוצאים בתיקו התמונה הייתה שונה לחלוטין. הערב החבר'ה שמרו על כבודם ועשו את זה בצורה יפה ביותר, למרות שהיכולת הייתה קצת פחות טובה. צריך לזכור שגם לנוכחות של קהל יש משמעות לא קטנה. ברגע שיש קהל גדול, גם השחקנים רוצים להציג יכולת טובה יותר, וגם הקהל דוחף אותם".

על גורלם של השחקנים הוותיקים, שלא היו בשני המשחקים האחרונים, כמו בנאדו וזנדברג, אמר המאמן הלאומי: "לאורך כל הקמפיין זימנתי את השחקנים שחשבתי שהם נמצאים בכושר הטוב ביותר והם ראויים להיות מוזמנים, כך גם יהיה להבא".

קשטן התייחס גם לזווית המוצלחת ביותר מבחינתו ואמר: "כולם צריכים להפנים שאנחנו נמצאים בדרג הרביעי. אנגליה זו אנגליה, קרואטיה זו קרואטיה, עם כל המסורת שיש להם. אסור לשכוח שגם הרוסים זו נבחרת חזקה שעשתה תוצאות טובות והגיעה לטורנירים גדולים, אז מבחינתנו אם עשינו את עליית המדרגה, וסיימנו במקום השלישי, זו כבר קפיצת מדרגה עבורינו וזה אומר שבקמפיין הבא נקבל רק שתי נבחרות שמדורגות מעלינו, מה שפותח יותר אפשרויות. שאף אחד לא יקל ראש גם בניצחונות מול מקדוניה".

קשטן התבקש להמשיך ולתרץ את השיעמומון באיצטדיון רמת גן ואמר: "אסור לשכוח ששיחקנו שני משחקים תוך ארבעה ימים. הצטברה עייפות לאחר הניצחון על רוסיה ובנוסף, בהחלט יש לנו על מה לעבוד ולשפר. אני לא רוצה לחזור על הדברים שכבר אמרתי לגבי הבעיה שיש לכדורגלן הישראלי עם היכולות הפיזיות. נצטרך לעבוד על זה ולתת על זה את הדעת. זה נכון שהמשחק הערב לא התעלה לרמה גבוהה אבל הניצחון הוא החשוב".

עדכון ראשון: 21:49, 21/11/07
עדכון אחרון: 13:28, 22/11/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully