וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' במקום השני אחרי 0:2 בקון

לוקאס ומרקיניוס סידרו לאלופה ניצחון בהיעדרו של זלאטן. 6 דקות לשכטר בתיקו של נאנט, הפסד בכורה לליל, ניצחון לליון

לוקאס מורה שחקן פריס סן ז'רמן חוגג (מימין). AP
הרגיע את בלאן. לוקאס מורה/AP

פריס סן ז'רמן התקדמה הערב (רביעי) למקום השני בזכות ניצחון חוץ 0:2 בקון, ללא זלאטן איברהימוביץ' הפצוע. עוד לפני כן, ליון מחצה את לוריין, ליל נחלה הפסד בכורה, איתי שכטר (שש דקות) ונאנט סיימו בתיקו מאופס, מונאקו ניצחה בתוספת הזמן ואוויאן האחרונה השיגה ניצחון ראשון.

קון - פריס סן ז'רמן 2:0

בלי זלאטן איברהימוביץ' וטיאגו סילבה הפצועים ובלי מרקו וראטי המורחק, פריס סן ז'רמן השיגה ניצחון חוץ ראשון העונה. לוקאס מורה לקח אחריות בחלק הקדמי, ובדקה ה-18 היתל בשני שחקנים ובעט בשמאל אל הרשת. מרקיניוס השלים את היום המוצלח של הברזילאים כשנגח פנימה בדקה ה-56 אחרי כדור קרן של ז'אן כריסטוף באהבק. האלופה קופצת למקום השני באופן זמני, שלוש נקודות פחות מהיריבה המושבעת מארסיי. לורן בלאן יכול להירגע אחרי כמה ימים לחוצים.

קלינטון אנז'י שחקן ליון. AP
שער בכורה בליג 1. קלינטון אנז'י/AP

ליון - לוריין 0:4

אחרי הניצחון על מונאקו והתיקו מול פריס סן ז'רמן, ליון הרשימה עם רביעייה לרשת לוריין. הלהיט הקמרוני קלינטון אנז'י כיכב בעמדת הפליימייקר, כשבישל לאלכסנדר לקאזט בדקה החמישית ועבר בקלילות את השוער כדי לכבוש שער בכורה בליג 1 בדקה ה-50. נביל פקיר, עוד צעיר שמנסה לפרוץ בליון, הבקיע בתווך בדקה ה-39 והשלים צמד בדקה ה-68. הצגה משכנעת של המארחים.

ניס - ליל 0:1

וינסנט אניימה, שספג רק שער אחד בששת מחזורי הפתיחה, נאלץ להוציא כדור שני וכך ליל רשמה הפסד בכורה בליגה. ניס השיגה את שני הניצחונות הקודמים שלה באליאנץ ריביירה, ועשתה זאת הערב בפעם השלישית. מתיו בודמר, שהחל את הקריירה בליל, נגח לרשת של אניימה בדקה ה-41 והכריע את ההתמודדות, בדיוק כפי שעשה בעונה שעברה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שוער ליל וינסנט אניימה. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
הפסד ראשון העונה. וינסנט אניימה/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

מונפלייה - מונאקו 1:0

סגנית האלופה השיגה ניצחון דרמטי וסגרה שבוע מוצלח שכלל שלושה ניצחונות של 0:1 - שניים בליגה ואחד בליגת האלופות. הגיבור של מונאקו היה החלוץ המחליף ואלר ז'רמן, שנכנס בדקה ה-88 במקום ז'ופרה קונדוגביה, ובדקה השנייה של תוספת הזמן הבקיע את השער המכריע.

באסטיה - נאנט 0:0

איתי שכטר ירד לספסל דווקא אחרי שער הבכורה, נכנס רק בדקה ה-84 ולא הצליח לסייע לנאנט להשיג ניצחון חוץ בקורסיקה. סרז' גאקפה יכול היה לסדר שלוש נקודות לאורחים אחרי הרחקתו של יאניק קהוזאק בדקה ה-42, אבל אלפונס אראולה עצר את הפנדל שלו והציל נקודה לבאסטיה של קלוד מאקללה.

גנגאן - מץ 1:0
למץ: גאטן בוסמן (24)

אוויאן - לאנס 1:2
לאוויאן: דניאל ואס (10), ג'ונתן מנסה (30). ללאנס: יוהאן טוזגאר (55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully