וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: חמד כבש, מאיורקה עדיין בסכנת ירידה

החלוץ כבש שער שני העונה, האדומים סיימו רק ב-1:1 מול ג'ירונה. 90 דק' לאוואט. תיקו גם לאסולין, אייבר עלתה ליגה

שחקן מאיורקה, תומר חמד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
חזר למצוא את הרשת./GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

הליגה השנייה בספרד היא אחת האחרונות שעדיין משוחקות באירופה העונה והערב (ראשון) המשיכו הנציגים הישראלים בה בקרבות נגד הירידה, ללא הצלחה מרובה במיוחד.

גורלה של הרקולס, קבוצתו של גיא אסולין, נגזר כמעט באופן סופי. הקבוצה מאליקנטה ממשיכה לנעול את הטבלה לאחר תיקו 1:1 ביתי מול לוגו ממרכז הטבלה. אסולין נכנס למגרש בדקה ה-53 וראה את קבוצתו כובשת תוך ארבע דקות, אולם מאבדת שחקן בכרטיס אדום וסופגת פנדל, שלוש דקות לסיום. כאשר נותרו שש נקודות בקופה, הרקולס במקום האחרון ועם חמש נקודות פחות ממאיורקה, שנותרה מעל הקו האדום.

הקבוצה של דודו אוואט ותומר חמד, שפתחו בהרכב והשלימו 90 דקות כל אחד, הסתפקה גם היא בתיקו 1:1, בחוץ מול ג'ירונה הנאבקת מולה ונגד הירידה לליגה השלישית. ג'ירונה הגיעה למשחק עם שתי נקודות פחות ממאיורקה ועלתה ליתרון בדקה ה-43 אחרי שאוואט יצא בצורה רעה לכדור שעלה לרחבה, אולם הקבוצה מפלמה איזנה 13 דקות לסיום משער של תומר חמד וניצלה מירידה אל מתחת לקו האדום בשלב קריטי זה של העונה. מאיורקה גם נהנתה מהעובדה שריאל מדריד ב' הפסידה 2:0 לקורדובה ונותרה מתחתיה.

אלקורקון, קבוצתו של דודו ביטון שנמצאת במקום ה-11, ניצחה 0:2 את מיראנדס. הישראלי לא שיחק.

* מי שחגגה באופן רשמי העפלה לליגה הבכירה היא אייבר, שניצחה 0:1 בבית את אלאבס ופתחה פער של שבע נקודות על פני ספורטינג גיחון השלישית כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה. תיקו במחזור הבא יספיק ללה קורוניה כדי להצטרף אליה כבר בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully