וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעניין איך מויס יחזיק את חדר ההלבשה עכשיו"

אחרי התבוסה בדרבי, המנג'ר שטף את השחקנים "בסגנון פרגוסון" וספג ביקורת: "לא ברור איך הוא לא עשה שינוי במחצית"

נכון, 1:6 זה לא היה הפעם. אבל ה-1:4 העצום של מנצ'סטר סיטי אמש (ראשון) בדרבי על מנצ'סטר יונייטד הבהיר לכולם מי הקבוצה הטובה יותר בעיר היום. אם בשישייה ההיסטורית ההיא עוד דיברו על מקרה חד פעמי, הגיעו אתמול סרחיו אגוארו (צמד), יאיא טורה, סמיר נאסרי והחברים ודרסו את השדים האדומים מהרגע הראשון.

אצל התכולים, לכולם היה ברור שמדובר בהישג גדול, אבל גם שהם חייבים לרדת מהר מאוד לקרקע, בעיקר לאור הנטייה שלהם להפסיד נקודות דווקא נגד הקבוצות הקטנות. הקפטן וינסנט קומפני אמר: "אולי המשחק הזה היה קצת יותר חשוב לנו מאשר ליונייטד, חיכינו למשחק הזה והאוהדים שלנו דיברו עליו הרבה. אנחנו צריכים לנצח משחקים כאלה, יש לנו מאזן ביתי מדהים ואין סיבה שנפחד מאף קבוצה, אפילו יריבה טובה מאוד כמו יונייטד. נשארנו רגועים לכל אורך המשחק, אבל הצהרות עושים לאורך עונה שלמה ועדיין מוקדם לקבוע האם זה היה משחק מכונן. אנחנו צריכים להישאר צנועים כי צברנו רק שלוש נקודות, אבל הניצחון ייתן לנו ביטחון והאוהדים יחגגו בימים הקרובים".

יאיא טורה, שנבחר לאיש המשחק, הוסיף: "זה ניצחון גדול, שיחקנו טוב ועשינו הגנה טובה מול יריבה חזקה. כבשנו שערים מצוינים".

מנצ'סטר סיטי הביסה את יונייטד 1:4 בדרבי

מויס מבטיח: "אם יש קבוצה שיכולה לצאת מזה, זו יונייטד"

יאיא טורה שחקן מנצ'סטר סיטי בין מרואן פלאיני, ויין רוני שחקני מנצ'סטר יונייטד. Laurence Griffiths, GettyImages
איש המשחק. טורה מתגבר על פלאיני ורוני/GettyImages, Laurence Griffiths

ומה בצד המובס? קריאות לפטר את דייויד מויס עדיין לא תמצאו בעיתוני הממלכה, אבל לכולם ברור שכך יונייטד לא יכולה להראות. האלופה הפסידה לליברפול, חטפה מסיטי, איכזבה מול צ'לסי וחייבת להשתפר. באנגליה סיפרו שמיד לאחר המשחק, המנג'ר האדום העניק לשחקניו "טיפול מייבש השיער" בסגנון אלכס פרגוסון. מדובר בפתיחת העונה הגרועה ביותר של הקבוצה מאז 2004.

"הבהרתי לשחקנים שהיכולת הזו לא מקובלת עליי ושאני דורש מהם להגיב להפסד הזה. לכל מנג'ר יש תוצאות רעות ואני לא שונה. אני מבטיח שנגיב. אני מאוד מאוכזב מכך שלא הופענו למשחק. ברור שואן פרסי היה חסר לנו, אבל הוא לא יחמיץ הרבה זמן".

דייויד מויס מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. Laurence Griffiths, אורי לנץ
המצב שלו לא פשוט. מויס/אורי לנץ, Laurence Griffiths

מה היה לפרשנים באנגליה להגיד? גארי נוויל, שידע לא מעט דרבים, כתב ב"סקיי ספורטס": "סיטי קבעה את הסטנדרט לכל הפרמיירליג עם ההופעה שלה. הייתי בטוח שמויס יעשה שינוי במחצית, הופתעתי שזה לא קרה. היכולת של יונייטד זעקה לשינוי".

ב"דיילי מייל", מרטין קיאון וג'יימי רדנאפ טענו שמויס הפסיד את המשחק בכך שהציב במרכז השדה את מייקל קאריק ומרואן פלאיני מול יאיא טורה ופרננדיניו. "מויס חושב שפלאיני קשר מרכזי, אבל אני לא בטוח שהוא צודק", אמר קיאון, "היו למויס המון מבחנים כבר בפתיחה ויהיה מעניין לראות איך הוא יחזיק את חדר ההלבשה עכשיו. אני בטוח שיונייטד תתאושש, כמו שהיא תמיד עושה". ג'יימי ג'קסון מה"גארדיאן" הוסיף: "אם קצב צבירת הנקודות החלש של מויס יימשך, בעוד כמה מחזורים הוא יגיע לצומת בה הוא יצטרך להחליט לאן הקבוצה שלו הולכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully