וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוסחה לעלייה לליגת האלופות: שחיטת כבש באצטדיון

העיתונאים הבריטים שליוו את סלטיק לקזחסטן הופתעו מהמעשה של אנשי שחטאר קרגאנדי. המאמן: "לא נשבור את המסורת"

וידאו: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

אלופת קזחסטן, שחטאר קרגאנדי, עשתה את הבלתי ייאמן כשהעפילה עד לשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות. הערב (18:00) יארחו הקזחים את סלטיק הסקוטית למשחק הראשון מבין שניים וכדי לשפר את סיכוייהם להצליח הם ביצעו מעשה שדי הפתיע את העיתונאים הבריטים שליוו את סלטיק למשחק.

אתמול לפני עליית שחקני שחטאר לאימון המסכם באסטנה ארנה סחבו נציגי המועדון כבש על עגלה, הכניסו אותו לאצטדיון ושחטו אותו. קורבן בשביל מזל טוב. "זה שלב הפלייאוף והחלטנו לא לשבור את המסורת", הסביר המאמן ויקטור קומיקוב לעיתונאים המופתעים מהאי הבריטי, "זה דבר חשוב בשבילנו ואני לא רוצה להוסיף על כך פרטים".

גם מאמן סלטיק, ניל לנון, נדרש לסוגייה והשיב בדיפלומטיות: "זו תרבות שונה. לשחקני כדורגל יש אמונות טפלות שונות ואנחנו צריכים לכבד את זה. גם לנו יש שחקנים מחלקים שונים בעולם, עם רקע דתי שונה ולכולם יש דרך שונה להתכונן למשחק".

שחטאר קרגאנדי הפתיעה את באטה בוריסוב הבלארוסית בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות ותפסה את מקומה בטור המדורגות. לפיכך היא קיבלה הגרלה קלה בדמותה של סקנדרבו האלבנית, אותה היא עברה בזכות ניצחון 3:5 בסיכום המשחקים. אם הקזחים יודחו על ידי סלטיק, הם ינשרו לשלב הבתים של הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully