וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויסנטה דל בוסקה: "זו הייתה תצוגה נהדרת"

מאמן ספרד התמוגג מהעלייה לגמר הקונפדרציות. קסיאס: "היה לנו מזל". פראנדלי: "אנחנו עדיין מחפשים את הדרך שלנו"

חצי הגמר השני של גביע הקונפדרציות הגיע אמש (חמישי) לדו קרב פנדלים ארוך, בסיומו חגגה ספרד ניצחון 6:7 על איטליה אחרי שהמשחק בין שתי היריבות הוותיקות הסתיים ב-0:0 בתום 120 דקות. חסוס נבאס היה חתום על הפנדל המנצח, אחרי שלאונרדו בונוצ'י החטיא לסקוואדרה אזורה, שתיאלץ להסתפק במשחק על המקום השלישי מול אורוגוואי.

הלה רוחה ימשיכו לגמר מול המארחת ברזיל, שייערך בלילה שבין ראשון לשני (1:00, בין ראשון לשני, ערוץ 1 ו-HD). זה יהיה המפגש הרשמי הראשון בין השתיים מאז שלב הבתים במונדיאל 1986 (0:1 לסלסאו).

ויסנטה דל בוסקה מאמן נבחרת ספרד מתדרך את פרננדו טורס לקראת ההארכה. רויטרס
"ככל שהמשחק נמשך היינו טובים יותר ובהארכה הגיע לנו לנצח". דל בוסקה/רויטרס

"זו הייתה תצוגה נהדרת", סיכם ויסנטה דל בוסקה. "איטליה היא נבחרת חזקה מאוד והגיע לה לעלות ליתרון במחצית הראשונה. ככל שהמשחק נמשך היינו טובים יותר ובהארכה הגיע לנו לנצח. מגיע לצ'זארה פראנדלי קרדיט על תוספת המהירות שהוא הכניס למשחק האגפים שלהם שהפעיל עלינו לחץ". איקר קסיאס, המצטיין של הספרדים במשחק, הוסיף: "פנדלים הם כמו הגרלת לוטו, והיה לנו מזל לזכות בהם. ביום ראשון יש לנו משחק מול נבחרת נהדרת של ברזיל, ונצטרך לשחק היטב כדי לנצח".

צ'זארה פראנדלי מאמן נבחרת איטליה. רויטרס
"אנחנו משתפרים מבחינת אופי, נחישות וטקטיקה". צ'זארה פראנדלי/רויטרס

בצד המפסיד היה צ'זארה פראנדלי שאמר: "כשאתה מגיע לפנדלים הכל יכול לקרות. היה לנו משחק נהדר מהפתיחה והגענו למצבים טובים, אבל ספרד מקדימה אותנו כי היא עובדת ביחד כבר שנים רבות, ואנחנו עדיין מחפשים את הדרך שלנו. אבל אנחנו משתפרים מבחינת אופי, נחישות וטקטיקה".

ג'ורג'ו קייליני הוסיף: "אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, כי היה לנו ביטחון שננצח שהמשחק היה טוב יותר מכפי שציפינו. אם הייתה נבחרת שהגיע לה לנצח הערב זו הנבחרת שלנו. התוצאה במחצית הייתה צריכה להיות 0:2 לטובתנו, ולאחר מכן העייפות השתלטה עלינו ורמת האנרגיה ירדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully