וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: נורי שאהין חוזר לדורטמונד

הקשר שהוביל את השוורצגלבן לאליפות ב-2011 ונכשל בריאל ובליברפול, ישוב הביתה. קלופ: "אין לי זמן לאמן את ריאל"

המסע של נורי שאהין ברחבי אירופה הסתיים והקשר חוזר לדורטמונד. כך הודיע אלופת גרמניה בשנתיים האחרונות במסיבת העיתונאים שנערכה הערב (שישי). על פי הדיווחים, ההשאלה תהיה תחילה ל-18 חודשים ולדורטמונד תהיה אפשרות לקנות את השחקן בסיומה.

קשר נבחרת טורקיה, שהוביל את השוורצגלבן לאליפות נפלאה בעונת 2010/11, עבר מיד בתום אותה עונה לריאל מדריד תמורת עשרה מיליון יורו, אולם התקוות הגדולות שנתלו בו התנפצו במהרה.

נשיא הקבוצה האנס יואכים ווצקה אמר במסיבת העיתונאים: "נורי חזר ואנחנו מאוד שמחים מזה. הדלת שלנו תמיד הייתה פתוחה עבורו".

נורי שאהין שחקן דורטמונד. רויטרס
חוזר הביתה. שאהין/רויטרס

שאהין לא קיבל קרדיט כלל בסנטיאגו ברנבאו ולאחר עשר הופעות בלבד, הושאל לליברפול. לצערו, גם במרסיסייד לא ממש התרשמו ולמרות שההשאלה מריאל מדריד הייתה אמורה להיות לכל העונה הנוכחית, בליברפול החליטו להיפרד ממנו אחרי 12 משחקים ושלושה שערים בכל המסגרות.

כעת שאהין חוזר לגרמניה, שם יתאחד עם מאמנו יורגן קלופ, תחתיו פרח בין 2008 ל-2011. לאחר ששב מהשאלה מפיינורד, בה שיחק עונה אחת בצעירותו, זכה שאהין לקרדיט גדול מקלופ במרכז הקישור של דורטמונד והחזיר עם 17 שערים ו-36 בישולים ב-152 משחקים וכאמור, אליפות נהדרת.

לקלופ יש בשורה מאכזבת לאוהדי ריאל מדריד

יורגן קלופ מאמן דורטמונד. Lars Baron, GettyImages
"הדבר הוודאי היחיד הוא שיש לי חוזה בדורטמונד עד 2016. חוץ מזה, הכל שמועות". יורגן קלופ/GettyImages, Lars Baron

מאמן דורטמונד, יורגן קלופ, דחה את הדיווחים ממדריד, שבישרו שאוהדי ריאל יעדיפו אותו במקרה שזו'זה מוריניו יעזוב את הבלאנקוס בקיץ. "זה ברור שהרבה אנשים שראו את המשחקים שלנו מול ריאל אהבו את הכדורגל שלנו", אמר קלופ לבילד. "אחרי הכל - יש קבוצות הרבה יותר גרועות מאיתנו".

"אולי אוהדי ריאל מדריד רוצים שוב לראות מאמן גרמני בברנבאו, אבל לצערי אין לי את הזמן לזה. הדבר הוודאי היחיד הוא שיש לי חוזה בדורטמונד עד 2016. חוץ מזה, הכל שמועות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully