וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונפלייה קרובה לתואר, אוקזר ירדה

המוליכה זקוקה לנקודה אחרי 0:1 דרמטי על ליל. שהר לא שותף ב-3:0 במארסיי. 7 דקות לבן בסט, ברסט עלתה מעל הקו האדום

בליג 1 נערך הערב (ראשון) המחזור ה-37 והלפני אחרון והדרמה בעיצומה. פאריס סן ז'רמן הביסה 0:3 את ראן, אך שער ניצחון דרמטי סידר למונפלייה 0:1 על ליל והסינדרלה זקוקה לנקודה כדי לזכות באליפות. בתחתית, אוקזר של בן שהר ירדה ליגה אחרי הפסד 2:0 למארסיי. ברסט של עדן בן בסט עלתה מעל הקו האדום בעקבות ניצחון ביתי 0:1 על ולנסיין.

פ.ס.ז' - ראן 0:3

הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי לא מוותרת על התואר והיא שמרה על הפער למונפלייה בזכות עוד הופעה מדהימה של הברזילאי ננה, שנצמד לאוליבייה ז'ירו עם 21 שערים בראש טבלת המבקיעים. ננה נכנס לפעולה אחרי מחצית מאופסת בדקה ה-47 הוא ניצל בישול של ז'רמי מנז והכניע את בנואה קוסטיל. 11 דקות עברו והפעם ננה שלח לרשת בבעיטה חופשית. בדקה ה-65 השלים ננה שלושער מהנקודה הלבנה, אחרי שמנז הוכשל ברחבה. במחזור האחרון סן ז'רמן תתארח אצל לוריין ותקווה להפסד של מונפלייה באוקזר.

מונפלייה - ליל 0:1

ערב חלומי לסינדרלה של הליגה לעיני הקהל הביתי. קארים אייט פאנה כבש את שער הניצחון עמוק בתוך תוספת הזמן וכעת המוליכה זקוקה לנקודה במחזור האחרון באוקזר כדי להבטיח סופית את האליפות ההיסטורית. המארחים היו טובים ומסוכנים יותר, בעטו 19 כדורים לעבר שערו של מיקאל לאנדרו, אך רק בתוספת הזמן היה זה אייט פאנה שכבש והקפיץ את הקהל. בעקבות ההפסד נקבע סופית כי ליל תיפרד מתואר האליפות והיא תסיים את העונה במקום השלישי המוביל למוקדמות ליגת האלופות.

מארסיי - אוקזר 0:3

יום עצוב לאוקזר. הקבוצה ששיחקה בליגה ברציפות מאז עלתה לראשונה לליג 1 ב-1981, נפרדת מהליגה הבכירה. רוד פאני נגח את המארחים ליתרון בדקה ה-33 אחרי קרן של מתיאו ולבואנה, בדקה ה-54 המגן סזאר אספיליקווטה סגר את הסיפור של אוקזר ואנדרה פייר ג'יניאק השלים בתוספת הזמן. במקביל הגיעו חדשות רעות מהמגרשים האחרים. בן שהר ישב 90 דקות על הספסל ולא שותף והוא צפוי לעזוב את הקבוצה בתום העונה.

ברסט - ולנסיין 0:1

עדן בן בסט וחבריו ניצחו לראשונה אחרי חמישה משחקים ועלו מעל הקו האדום בזכות הפרש שערים עדיף על קון ואז'קסיו. ברונו גרוג'י כבש את שער הניצחון בבעיטה חופשית בדקה ה-39 ואילו בן בסט נכנס כמחליף לשבע הדקות האחרונות. במחזור האחרון תתארח ברסט אצל אוויאן וניצחון יבטיח לה בוודאות עונה נוספת בליג 1.

קון - סושו 2:1

סושו חזרה מנורמנדי עם ניצחון שסיבך את התחתית. סילבן פריבאט (26) ולוק פוז'ול (39) כבשו למנצחת, בעוד בנג'מין ניבט צימק בדקה ה-58. סושו עלתה למקום ה-15 עם 39 נקודות והיא מקדימה בנקודה את הקו האדום. לקון 38 נקודות וגם היא מעל הקו בזכות הפרש שערים עדיף על זה של אז'קסיו. סושו תארח את מארסיי במחזור הנעילה, קון תתארח אצל ולנסיין.

אז'קסיו - ליון 1:1

המארחת ירדה מתחת לקו האדום בעקבות תיקו ביתי מאכזב מול 10 שחקני ליון, שאיבדה את יואן גורקוף בכרטיס אדום בדקה ה-50. בפטימבי גומיס העלה את ליון ליתרון בדקה ה-54, אבל אדוארדו דוס סנטוס איזן בפנדל אחרי חמש דקות. אנתוני ליפיני המארח הורחק גם הוא בתוספת הזמן. אז'קסיו תתארח במחזור האחרון אצל טולוז ותצטרך לצבור יותר נקודות מברסט או קון.

דיז'ון - טולוז 1:1

הקבוצה של פטריס קטרון בדרך לליג 2 בעקבות תיקו מאכזב. עבודלאי מייטה העלה את דיז'ון ליתרון בדקה ה-27, אבל אמאדו סוקומה איזן דקה להפסקה. אז'קסיו ירדה למקום הלפני אחרון והיא רחוקה שתי נקודות מהקו. רק ניצחון חוץ בראן ישאיר לה סיכוי לשרוד בליגה.

תוצאות נוספות:

נאנסי - סנט אטיין 2:3
לנאנסי: בנג'מין מוקאנג'ו (6, 21), יוהן מולו (43). לסנט אטיין: פייר אובמייה (39), לורן באטלה (70)

ניס - אוויאן 1:1
לניס: נמנייה פייצ'ינוביץ' (35). לאוויאן: נמנייה פייצ'ינוביץ' (13, עצמי)

בורדו - לוריין 0:1
בורדו: יואן גופראן (90, פנדל)

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully