וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטור ואלדס: "כבר מעייף אותי לדבר על השופטים"

השוער טוען כי לברצלונה הגיע פנדל, גם פויול הצטרף למחאה. גווארדיולה האשים את כר הדשא. ריברי: "מארסיי זו משפחה"

ברצלונה הייתה קבוצת החוץ היחידה שקלקלה היסטוריה ברבע גמר ליגת האלופות, כאשר סיימה הערב (רביעי) ב-0:0 בסן סירו מול מילאן ומנעה אפשרות של ניצחונות לכל ארבע קבוצות החוץ בשלב זה. אלופת ספרד ואלופת איטליה העבירו את ההכרעה ביניהן לקאמפ נואו ביום שלישי הבא, ואם ברצלונה תעפיל לחצי הגמר היה תהפוך לראשונה בתולדות ליגת האלופות שמעפילה לארבע הגדולות במשך חמש שנים רצופות.

באיירן מינכן דווקא הלכה בדרכן של ריאל מדריד וצ'לסי, כשניצחה 0:2 בסטאד ולודרום את מארסיי. מריו גומז, עם שערו ה-10 במפעל, ואריאן רובן המצוין כבשו את השערים לזכות הבווארים. גם שריקות הבוז של הקהל המקומי לעבר פרנק ריברי, לא העיבו על החגיגות של באיירן, שעדיין יכולה לזכות בטרבל העונה.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה (שמאל) מול פיליפ מקסס שחקן מילאן. רויטרס
ימשיכו את המרדף בגומלין. ליאונל מסי לפני פיליפ מקסס/רויטרס

קלרנס סיידורף: "שער בקאמפ נואו עשוי להספיק לנו"

ויקטור ואלדס אמר לאחר המשחק: "היו לנו הרבה הזדמנויות, אבל לא הצלחנו להכריע את המשחק. עכשיו נצטרך לעשות את זה בבית, יחד עם כל האוהדים שלנו". על השיפוט של השבדי יונאס אריקסון, שכבר קיבל בעיתוני קטלוניה את הכינוי 'החבר של זלאטן', אמר ואלדס: "הבנתי שהיה פנדל ברור על אלכסיס סאנצ'ס במחצית הראשונה, אבל השופט הוא זה שמחליט. כבר מעייף אותי לדבר על השופטים".

גם הקפטן קרלס פויול הביע את חוסר שביעות רצונו מהשיפוט וטען לעבירה שנעשתה עליו ברחבה במחצית השנייה: "נתפסתי בחולצה כשעשיתי תנועה לעבר הקורה הקרובה בכדור הקרן. הלכתי לשופט והוא אמר לי שלא היה כלום, אבל ראיתי על המסך שמשכו אותי. למרות זאת, המשכנו לשחק טוב והיינו עדיפים. מילאן היא אחת הקבוצות הטובות באירופה ואין צורך להגיד כלום לאוהדים לקראת השבוע הבא. הם יודעים מה עומד על הפרק".

פפ גווארדיולה ביקש לא להתייחס לשיפוט ודיבר בעיקר על איכות המגרש הירודה בסן סירו: "קשה היה לפתח כאן משחק טכני. ניסינו, אך זה היה בלתי אפשרי. תמיד תענוג להיות בסן סירו, אבל חבל שהמשטח כאן לא מתאים למשחק כדורגל. אינטר ומילאן ראויות לכר דשא טוב יותר. יש לנו עדיין זמן להשלים את משימת חצי הגמר, ולשם כך אנחנו צריכים את האוהדים שלנו. מילאן ניסתה לעקוץ אותנו במתפרצות, אבל היינו מוכנים לכך והגבנו היטב".

ליאונל מסי, שנראה עצבני במיוחד אחרי החמצה של כריסטיאן טייו, אמר: "זה היה משחק קשה, והיינו צריכים לנצח. שיחקנו את המשחק שלנו, אבל זה היה קשה בגלל הדשא ומכיוון שמילאן חזקה מאוד. זו סיטואציה מסוכנת עכשיו. שתי הקבוצות יכולות לעלות, ואנחנו מקווים שנוכל לכבוש בגומלין כך שנעשה את זה. הגיע לנו לנצח במשחק הזה".

קשר מילאן קלרנס סיידורף אמר: "אני לוקח את התוצאה היום כמחמאה. לקבוצה היה משחק טוב ואני חושב שזו בסך הכל תוצאה טובה. שער בקאמפ נואו עשוי להספיק לנו והיו לנו גם יותר שחקנים כשירים בגומלין. אם נשחק טוב, אני מאמין שיש לנו סיכוי לעלות. ברצלונה היא הקבוצה הכי חזקה בעולם, אבל מעגלים נסגרים לכולם ואנחנו בכושר טוב. יש לנו 50 אחוז סיכוי לעלות".

המאמן מסימיליאנו אלגרי הוסיף: "הגנו בצורה מאורגנת מאוד. אנחנו חייבים להיות מרוצים מהתוצאה. ברצלונה כובשת כמעט בכל משחק שלה, ולכן אני צריך לברך את השחקנים שלי שעשו עבודה נהדרת. הגומלין יהיה קשה מאוד, אבל התוצאה הזו מחזקת אותנו".

אריאן רובן: "גם בזמן המשבר ידענו שיש לנו פוטנציאל"

בסטאד ולודרום, כאמור, הייתה זו באיירן מינכן שחגגה בדרך לחצי הגמר על חשבון מארסיי. פרנק ריברי, שספג קריאות בוז מאוהדי הקבוצה בה כיכב בעבר, סיכם: "זה ניצחון חשוב מאוד בשבילנו. מארסיי במצב קשה כרגע, אבל 0:2 זו תוצאה טובה. על אף שאני בבאיירן כבר קרוב לחמש שנים, מארסיי היא כמו משפחה בשבילי".

מאמן באיירן מינכן יופ היינקס אמר: "הדבר היחיד שאני צריך להתלונן עליו הוא שספגנו חמישה כרטיסים צהובים (אלאבה, לאהם, קרוס, גוסטבו ושווינשטייגר). הראינו היום תנועה טובה מאוד במגרש. לשחק בחצי הגמר מול ריאל מדריד יהיה נהדר כיוון שיש לי עדיין הרבה חברים במדריד. אבל קודם כל אנחנו צריכים להשלים את העבודה מול מארסיי".

אריאן רובן הוסיף: "אמנם היינו בסוג של משבר, אבל עכשיו אנחנו בכושר טוב ועדיין בכל התחרויות. תמיד המשכנו להאמין וידענו שיש לנו פוטנציאל בקבוצה. עכשיו אנחנו רק רוצים להמשיך הלאה בטורניר".

מאמן מארסיי דידייה דשאן אמר לאחר המשחק: "שיחקנו טוב לפרקים. השער שספגנו לפני המחצית פגע בנו כיוון שבאיירן בקושי יצרה מצבים לפני כן. יחד עם זאת, צריך לזכור שקבוצות גדולות כמו באיירן לא צריכות יותר מדי מצבים כדי לכבוש".

מילאן וברצלונה סיימו ב-0:0, באיירן מינכן ניצחה 0:2 במארסיי

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully