וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: בילבאו ניצחה 2:4 את שאלקה

צמד ליורנטה בניצחון החוץ הגדול של הבאסקים. 1:2 לאתלטיקו מדריד על האנובר ולאלקמר על ולנסיה. ניצחון לספורטינג ליסבון

אחרי שאחותה הגדולה חזרה מהפגרה הקצרה אליה יצאה, חזרה גם הליגה האירופית עם ארבעה משחקי רבע הגמר שסיפקו לא מעט דרמות. בילבאו עשתה צעד חשוב לקראת חצי הגמר עם ניצחון חוץ 24 על שאלקה. שאר הספרדיות עבדו קשה יותר. אתלטיקו מדריד נזקקה לשער בדקה ה-89 כדי לגבור 1:2 בבית על האנובר, בעוד ולנסיה הפסידה בחוץ 2:1 לאלקמאר. ספורטינג ליסבון המשיכה את ההצלחה המסורתית של הפורטוגליות במפעל עם 1:2 ביתי על מטאליסט חראקוב.

שאלקה - אתלטיק בילבאו 4:2

בילבאו ממשיכה להיות הלהיט של המפעל. אחרי שהדהימה את מנצ'סטר יונייטד, הבאסקים נתקלו ביריבה שמתייחסת למפעל קצת יותר ברצינות, אבל חזרו עם ניצחון חוץ מדהים בדקה ה-20 דחק פרננדו יורנטה מקרוב לרשת לאחר שטימו הילדברנד הדף את הבעיטה הראשונה של מרקל סוסאטה וכבש שער חוץ יקר לאורחים. אלא שלראול לקח בדיוק שתי דקות לאזן. החלוץ התמקם מצוין וכבש מקרוב לאחר כדור רוחב של אצוטו אוצ'ידה מימין.

הדו קרב בין שני החלוצים הנהדרים נמשך בדקה ה-60. ראול השתלט על כדור שנהדף מהגנת האורחים ובבעיטת יעף שלח כדור מדויק לפינה של גורקה איראיסוס. שאלקה לחצה כדי להגדיל את היתרון ובילבאו עקצה במתפרצות. בדקה ה-73 השלים גם יורנטה צמד בנגיחה לאחר כדור קרן. שמונה דקות עברו ואוסקר דה מרקוס ניצל טעות חמורה של מתיאס שובר, השוער בן ה-36 שהחליף את הילדברנד בהפסקה ונכנס להופעה ראשונה אחרי שלוש שנים, והימם את המארחים. קלאס יאן הונטלאר עוד הספיק להפציץ לקורה ובתוספת הזמן נעץ איקר מוניאין את המסמר האחרון בארון של שאלקה. 2:4 ענק.

אתלטיקו מדריד - האנובר 1:2

הקולצ'ונרוס, שנעצרו קצת בזמן האחרון לאחר המומנטום הנהדר שהיה מאז החתמתו של דייגו סימאונה, רושמים ניצחון דרמטי שלא בטוח שתספיק להם לגומלין בגרמניה בשבוע הבא. הפתיחה הייתה טובה כשרדאמל פלקאו, מלך שערי המפעל אשתקד, נגח את השביעי שלו באירופה העונה לאחר כדור חופשי של גאבי. אלא שמאמה ביראם דיוף הסנגלי איזן לקבוצה של מירקו סלומקה בדקה ה-38 וסידר לה שער חוץ יקר. דקה לסיום היה זה אדוארדו סאלביו שסידר ניצחון ביתי לאתלטיקו עם גולאסו נפלא מ-20 מטרים, אבל האנובר בהחלט יכולה להפוך את הקערה בגומלין.

ספורטינג ליסבון - מטליסט חרקוב 1:2

אחרי שעברה את מנצ'סטר סיטי, הקבוצה הפורטוגלית עשתה צעד בדרך לחצי הגמר עם ניצחון קשה וגם השלימה משחק ביתי 11 ברציפות באירופה ללא הפסד. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובדקה ה-51, מבצע אישי נהדר של דייגו קאפל באגף השמאלי הסתיים עם שער של מראט איזמאילוב. 13 דקות חלפו ואמיליאנו אינסואה ירה כדור חופשי שטוח לרשת של אלכסנדר גוראינוב. אלא שדקה בתוך תוספת הזמן הצליחו האורחים לכבוש את שער החוץ המיוחל. השוער רוי פטריסיו הכשיל ברחבה את מרקו דביץ' ושאבייר דייק מהנקודה הלבנה. האם הניצחון הדחוק יספיק לספורטינג לגומלין?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אלקמאר - ולנסיה 1:2

העטלפים הפייבוריטים הגיעו להולנד כשהם בתקופה רעה, אבל השיגו תוצאה סבירה: שער חוץ ותוצאה שמעבירה את ההכרעה לגומלין במסטאייה בשבוע הבא. ברט הולמן האוסטרלי העלה את אלקמאר ליתרון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, בדקה ה-52 התרומם מהמט טופאל גבוה מעל ההגנה המקומית ונגח את השוויון. אלא שהמילה האחרונה הייתה שייכת למארחים. בדקה ה-79 הולמן הפך למבשל ומרטן מרטנס כבש את שער הניצחון שנותן הרבה תקווה לאלקמאר.

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully