וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה את ניוקאסל 1:3

הסיטיזנס ממשיכים לדהור ונותרו היחידים ללא הפסד. הרננדס סידר ליונייטד 0:1 בסוונסי, ארסנל ניצחה בנוריץ', 12 דקות לבניון

אוהדי הכדורגל האנגלי נהנו בשבוע האחרון מנבחרתם, שרשמה שני ניצחונות מרשימים (אם כי במשחקי ידידות) על ספרד ושבדיה. עם כל הכבוד למשחקים הללו, הערב (שבת) חזרה הפרמיירליג לפעולה, וזה הרבה יותר מעניין את יושבי האי. המחזור ה-12 נפתח עם ארסנל הלוהטת ורובין ואן פרסי, שכבש צמד והשלים עשרה כיבושים בחמישה משחקים כדי לסדר לקבוצה שלו 1:2 אצל העולה החדשה נוריץ'. מיד לאחר מכן פגשה המוליכה מנצ'סטר סיטי את ניוקאסל, והנחילה לה הפסד ראשון העונה עם 1:3 מרשים. סיטי נותרת היחידה ללא הפסד בליגה האנגלית. מנצ'סטר יונייטד ראתה, וידעה שאסור לה להפסיד נקודות. השדים האדומים יצאו לווילס כדי לפגוש את סוונסי וחזרו עם ניצחון 0:1.

נוריץ' - ארסנל 2:1

גם פגרת הנבחרות בת השבועיים לא עצרה את המומנטום האדיר של רובין ואן פרסי והטוב של התותחנים. ארסנל ניצחה 1:2 את נוריץ' בחוץ וסידרה למנג'ר שלה ארסן ונגר ניצחון חוץ 200 בפרמיירליג. מי כבש את הצמד? ניחשתם נכון. רובין ואן פרסי, שהעלה את מאזנו ל-13 מתחילת העונה ו-10 בחמשת המחזורים האחרונים. החלוץ החם באירופה? לתותחנים זהו ניצחון ליגה רביעי ברציפות והם נותרים במקום השישי אך עם 22 נקודות כמו צ'לסי הרביעית וטוטנהאם החמישית. יוסי בניון שיחק 12 דקות.

נוריץ' עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-17 כשכדור ארוך מצא את סטיב מוריסון, שניצל טעות קשה של פר מרטסאקר והכניע את שצ'סני בדרך ל-0:1. ג'רביניו היה קרוב לאזן בדקה ה-24 כשנותר חופשי לחלוטין מול ג'ון רודי, אך בעט חלש והשוער הציל. שלוש דקות לאחר מכן הצליחו התותחנים לאזן לאחר שתיאו וולקוט חלף על פני השומר שלו באגף ימין ויישר מסירה חזקה לאמצע, ז'רביניו פיספס אך רובין ואן פרסי היה שם ודחק פנימה את השער התשיעי שלו בחמשת משחקי הפרמיירליג האחרונים וה-1:1. ארסנל הייתה חייבת לעלות ליתרון בדקה ה-55 כשמסירה של ואן פרסי מצאה את ז'רביניו, החלוץ מחוף השנהב כבר עבר את רודי אבל בעט ישר לידיו. בדקה ה-60 הצליחה ארסנל לעלות ליתרון כשאלכס סונג הכניס מסירת עומק נהדרת לואן פרסי והפנומן ההולנדי הקפיץ קטנה ברגל ימין פנימה את ה-1:2.

מנצ'סטר סיטי - ניוקאסל 1:3

רק שתי קבוצות ניצבו בפתיחת המחזור ה-12 כשהן נטולות הפסד, אבל בסיומו ניתן לקבוע ללא כל ספק שהקבוצה הראויה יותר מחזיקה בתואר הנכסף הזה. מנצ'סטר סיטי לא נבהלה מהמאזן של המגפייז, ובכלל, נראה שהעונה קשה להבהיל אותם. השליטה של סיטי היתה מהדקה הראשונה, כשהאורחים מתקשים להגיע אל הרחבה של יריבתם. בדקה ה-41 הפכה השליטה הזו ליתרון ממשי, כשכדור של יאיא טורה ברחבה נעצר בידו של ריאן טיילור, והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. מריו באלוטלי שלח כדור מוזר ולא חזק במיוחד אל הפינה הימנית, אבל זה הספיק מול קרול.

לא חלפו ארבע דקות, והסיוט של טיילור וניקאסל רק הלך וגדל. התקפה קבוצתית נהדר של הסיטיסנז הסתיימה עם הכנסת כדור אל הרחבה לכיוונו של מיקה ריצ'ארדס. טיילור היה צריך להשתלט בקלות על הכדור, אבל התבלבל, וריצ'ארדס ניצל זאת עד תום כשכבש את השני של המארחים. ניוקאסל לא ויתרה על המשחק, והיתה קרובה לחזור לחיים במחצית השניה. בן ארפה, שחזר אל ההרכב לראשונה מאז שבר לו דה יונג ממנצ'סטר סיטי את הרגל כמעט והכניע את הארט בדקה ה-60, אך הכדור שלו הלך אל העמוד, ועשר דקות מאוחר יותר הוא היה חתום על השער השלישי של סיטי, כשהכשיל את ריצ'ארדס ברחבה, והמארחים קיבלו פנדל שני במשחק, אותו שלח אגוארו אל הרשת.

המארחים עוד היו יכולים לסיים עם שער רביעי, אבל במקום זאת הורידו מעט את הרגל מהגז בדקות האחרונות, מה שאיפשר לניוקאסל לעלות על הלוח בעצמה עם שער מצמק בדקה ה-89. האורחים שלחו כדור ארוך לדמבה בה שלא הצליח להכניע את הארט, ועל הריבאונד עט דן גוסלינג שכבש בקלילות מול שער ריק, שער שלא שינה דבר.

סוונסי - מנצ'סטר יונייטד 1:0

מי שדאג למנצ'סטר יונייטד אחרי ההשפלה בדרבי מול סיטי, כנראה שלא מכיר את אלכס פרגוסון. המנג'ר, שחגג לאחרונה 25 שנים בקבוצה, ייצב את השורות והאלופה חגגה היום ניצחון חמישי ברציפות מאז אותו משחק, הפעם באצטדיון החופש, שם לא ניצחו מעולם עד היום. טעות בודדת של אנחל רנגל בדקה ה-11, הספיקה לריאן גיגס המנוסה, שעלה למשחק למרות פציעה, כדי לחטוף את הכדור ולהעביר לצ'יצ'ריטו הרננדס, שלא התקשה להרשית מקרוב. עד הסיום יונייטד ובעיקר רוני ונאני המשיכו להחמיץ הרבה, אבל זה לא שינה את התוצאה ושלוש הנקודות עשו את הדרך לצפון אנגליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

משחקים נוספים

סטוק - ק.פ.ר 3:2
לק.פ.ר: היידר הלגוסון 22 ו-54, לוק יאנג 44. לסטוק: ג'ונתן וולטרס 8, ריאן שואוקרוס 64

אברטון - וולבס 1:2
לאברטון: פיל ג'אגיילקה 44, לייטון ביינס 83 (בפנדל). לוולבס: סטיבן האנט 37 (בפנדל)

וויגאן - בלקבורן 3:3
לוויגאן: ג'ורי גומס 7, גרי קאלדוול 31, אלברט קרוסאט 88. לבלקבורן: איגביני יעקובו 2 ו-90 (בפנדל), דייויד הוילט 59.

ווסט ברומיץ' - בולטון 1:2
לווסט ברום: ג'רום תומאס 16, שיין לונג 56. לבולטון: איבן קלאסניץ' 21 (בפנדל).

סנדרלנד - פולהאם 0:0

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully