וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל בוסקה: "מעבר שחקנים לפרמיירליג שדרג את ספרד"

מאמן ספרד סבור שההשתלבות של שחקניו באנגליה עזרה לנבחרת. איקר קסיאס ישווה את שיא ההופעות בנבחרת, 126

איקר קסיאס, שוערה של ריאל מדריד ונבחרת ספרד, נרגש מאוד בימים האחרונים לקראת משחקה של ה"לה רוחה" מול אנגליה מחר (שבת, 19:10, ספורט 1 וספורט 1 HD). קסיאס, אשר הופיע לראשונה במדי הנבחרת הספרדית ביוני 2000, כשהיה בן 19 בלבד, צפוי לעלות מחר למשחקו ה-126 במדי הנבחרת ולהשוות את שיא ההופעות הבינלאומיות בספרד, שיא אותו מחזיק שוער עבר דגול אחר, אנדוני זוביזארטה.

במסיבת העיתונאים האחרונה לקראת המשחק, היה השוער הנהדר, שזכה עם הנבחרת ביורו 2008 ומונדיאל 2010, במרכז תשומת הלב ואמר: "כשאני מסתכל על הדרך שעברתי בנבחרת ונשאר עם כל הרגעים הנפלאים. יחד עם זאת, אני לא שוכח שהיו גם רגעים פחות טובים, החוכמה היא ללמוד מהם. אני רוצה להישאר כמה שיותר שנים במקום בו אני נמצא ולעזור לנבחרת".

קסיאס נזכר ברגע הכי גדול בקריירה שלו עד כה: "העצירה מול אריאן רובן בגמר המונדיאל. זו לא הייתה עצירה יוצאת דופן עבורי, אבל זה הרגע הכי גדול שלי, כי כולם זוכרים אותו הכי טוב".

"אנחנו מאושרים מהעובדה שהצלחנו כנבחרת להביא את ספרד לראש הצמרת העולמית , אבל אסור לנו להירדם בשמירה, כי היו נבחרות שחוו משברים בעבר אחרי זכיות גדולות. כולם רוצים לנצח אותנו עכשיו", הוסיף השוער, שעסק גם במפגש מחר מול נבחרתו של פאביו קאפלו, "המשחק מול אנגליה יהיה מיוחד. אני עדיין נזכר בשמחה איך שיחקתי מול האנגלים בוומבלי עם הנבחרת עד גיל 15. זה היה מדהים".

עוד לפני המפגש בין הצדדים, מאמן ספרד ויסנטה דל בוסקה החמיא לליגה האנגלית, וטען שהיא שיפרה חלק משחקני הסגל שלו. "זה היה ללא ספק מכריע מבחינתנו כששלחנו קבוצה של שחקנים לפרמיירליג, במיוחד שחקנים צעירים", אמר דל בוסקה, "תמיד אמרתי שזה היה אחד מהמפתחות העיקריים בהצלחה הבינלאומית שלנו. כשהוצאנו שחקנים לליגות אחרות, כמו הפרמיירליג, זה איפשר לנו להשתלב טוב יותר ביבשת".

גם צ'אבי יודע שהמעבר של חלק מהשחקנים לאנגליה תרמה לנבחרת. "בפרמיירליג יש שחקנים כמו דויד סילבה, פפה ריינה ופרננדו טורס, שהרוויחו הרבה מהקצב הגבוה ומהפיזיות במשחק האנגלי. בשנים האחרונות ראינו הרבה שחקנים ספרדים משחקים מחוץ לספרד, וזה בהחלט דבר חיובי עבור הנבחרת".


כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully