וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: לבנטה הביסה 0:3 את ויאריאל

צמד נהדר של חואנלו ושער של קונה החזירו את הקבוצה של מרטינס לפסגה. אתלטיקו מדריד - מאיורקה 1:1, שער לחמד

המחזור ה-10 בלה ליגה נמשך הערב (ראשון) כאשר בעקבות איבוד הנקודות של ברצלונה תוכל לבנטה הקטנה לעלות לפסגה אם תנצח את ויאריאל במשחק החוץ. מי שלא הצליחה לנצל את תוצאות השבת היא ולנסיה שסיימה במגרשה ב-1:1 עם בילבאו. עוד לפני כן, תומר חמד כבש את שערו הרביעי בספרד - גם הוא בפנדל - ב-1:1 של מאיורקה מול אתלטיקו מדריד. אוסאסונה דרסה 0:3 את סראגוסה. במשחק שנעל את המחזור ה-10 הצליחה לבנטה להשיג ניצחון נוסף, הפעם 0:3 מרשים במיוחד על ויאריאל במדריגל ועלתה למקום הראשון.

ויאריאל - לבנטה 3:0

מי אמר שהקבוצה של חואן איגנסיו מרטינס היא קוריוז? לבנטה השיגה ניצחון 0:3 שני ברציפות וניצחון שישי ברציפות בסך הכל, הפעם מול ויאריאל, ועלתה למקום הראשון בטבלה עם 20 נקודות. מנגד, מה נאמר על הצוללת הצהובה? כנראה שוויאריאל, שהתרגלה להיות קבוצת צמרת בשנים האחרונות, בדרך לעונה קשה והיא במקום ה-16 עם שבע נקודות בלבד.

לבנטה עלתה ליתרון כבר בדקה ה-16 כשהקפצה נהדרת של ואלדו מצאה את חואנלו, שבעט מהאוויר ומ-15 מטר לפינה. שער אדיר, שהעלה את האורחת ל-0:1. בדקה ה-43 כבש חואנלו את השני שלו ושל לבנטה והקפיץ את אלפי אוהדי הקבוצה, שהגיעו עד למדריגאל. מסירת עומק של חוסה ברקרו מצאה את ארונה קונה, שיישר למרכז שם המתין חואנלו שדחק פנימה את ה-0:2. לבנטה הכריעה את המשחק בדקה ה-58 כשמסירת עומק של ברקרו מצאה את קונה, שבעט נהדר לחיבורים וקבע 0:3.

אתלטיקו מדריד - מאיורקה 1:1

ארבע מארבע. זה המאזן שנהדר של תומר חמד מהנקודה הלבנה. הפנדליסט הקבוע של מאיורקה לא התבלבל גם הפעם והעלה את קבוצתו ליתרון בדקה השנייה, אחרי שסילביו נגע בידו ברחבה. לצערו של חמד, גם הפעם השער של חמד הספיק רק לנקודה. בדקה ה-43 קיבלה המארחת פנדל משלה אחרי שאיבן ראמיס ספק הכשיל את רדאמל פלקאו והקולומביאני הכניע את דודו אוואט וקבע את תוצאת המשחק - תיקו שלישי ברציפות לשתי הקבוצות. בדקות האחרונות הפעילה אתלטי לחץ ענק על שערו של אוואט, אבל לא הצליחה להכריע את המשחק. חמד הוחלף בדקה ה-60.

ולנסיה - בילבאו 1:1

משהו רע עובר על העטלפים. אחרי התיקו במאיורקה וההפסד ללברקוזן באלופות, ולנסיה פספסה הזדמנות לעלות למקום השלישי עם תיקו ביתי. איקר מוניאין כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-72, אבל רוברטו סולדאדו הציל נקודה למארחים עם שער דקה לסיום. הבאסקים הלוהטים מסיימים משחק רביעי ברציפות ללא הפסד ועלו למקום ה-11. ולנסיה נותרה חמישית ובהחלט יצאה מאוכזבת.

משחקים נוספים:

בטיס - ראיו ואייקנו 2:0
כבשו: אלחסן בנגורה (80), סרחיו קוקה (88 בפנדל)

ריאל סוסיאדד - חטאפה 0:0

אוסאסונה - סראגוסה 0:3
כבשו: ראול גרסיה (18), חואן פרנסיסקו מרטינס (27), ג'באד נקונאם (30)

עדכון ראשון: 19:50

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully