וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון חתם בארסנל, והצטרף לחבריו בנבחרת

קפטן נבחרת ישראל ישחק בעונה הקרובה בשורות התותחנים, אחרי שוונגר הצליח לשכנעו: "הראש שלי רק במשחק נגד יוון"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

התשובה לשאלה הגדולה שהעסיקה אתמול (רביעי) את הכדורגל הישראלי התקבלה סוף כל סוף. קפטן נבחרת ישראל יוסי בניון נפרד מצ'לסי ובסופו של דבר הושאל לעונה אחת לארסנל, אחרי שארסן ונגר התערב אישית והצליח לשכנעו להצטרף. בניון ניהל מגעים גם עם ליברפול וטוטנהאם, אך בחר בתותחנים שיהיו הקבוצה הרביעית שלו באנגליה. "חתמתי בארסנל ואני שמח ומתרגש, אבל הראש שלי רק במשחק נגד יוון", צייץ בניון בחשבון הטוויטר שלו.היום (חמישי) לפנות בוקר נחת בניון בישראל, ויצטרף לחבריו לנבחרת בהכנות לקראת המשחק מול יוון.

סיים את חוסר הוודאות

בניון, 31, עבר בקיץ 2010 מליברפול לצ'לסי תמורת כשישה מיליון ליש"ט וחתם לשלוש שנים, אבל פציעה קשה השביתה אותו מרוב משחקי העונה שעברה והוא הופיע רק 10 פעמים במדים הכחולים. במהלך משחקי ההכנה נראה היה שהישראלי מוצא את מקומו ברוטציה של אנדרה וילאש בואש, אבל ההצטרפות של חואן מאטה בשבוע שעבר נגסה עוד יותר במעמדו וסללה את דרכו החוצה, אחרי שבשלושת מחזורי הליגה רשם הקשר דקת משחק בודדת.

במהלך הימים האחרונים שלח בניון שוב ושוב רמזים דרך חשבון הטוויטר על רצונו לעזוב. על הפרק היו מספר קבוצות, אבל לישורת האחרונה הגיעו ליברפול, טוטנהאם וארסנל. כאמור, בתום יום מרתוני של מגעים מגיע קפטן הנבחרת לבית החדש באצטדיון האמירויות.

יחד עם בניון, החתימו התותחנים ברגע האחרון גם את הקשר הספרדי מיקל ארטטה (29) מאברטון בחוזה לארבע שנים. בלם העבר של ארסנל מרטין קיאון התייחס למגעים עם בניון וארטטה ואמר ל-BBC: "שניהם יהיו החתמות סולידיות, אבל לא מחליפים שווים לפברגאס ונאסרי כי קשה להחליף שחקנים כאלה. בסך הכל, בניון לא הצליח להיכנס להרכב צ'לסי".

חברו החדש של בניון לקבוצה, ג'ק ווילשיר צייץ: "החתמה ענקית! האיכות והסגנון מוכרים לכולם. ברוך הבא, מר בניון". גם קפטן התותחנים רובין ואן פרסי צייץ בטוויטר שלו, בו כתב: "ברוכים הבאים יוסי בניון ומיקל ארטטה". ספורטאי נוסף שהגיב להעברתו של בניון בחשבון הטוויטר שלו הוא הטניסאי אנדי מארי, המדורג במקום הרביעי בעולם, ואוהד ארסנל שכתב: "אני נרגש לראות את אחד מהשחקנים החביבים עלי במועדון".

ארסנל, שלא זכתה בתואר בשש השנים האחרונות, עברה זעזוע משמעותי במהלך הקיץ האחרון, כשמכרה את כוכביה הגדולים ססק פברגאס (ברצלונה) וסמיר נאסרי (מנצ'סטר סיטי) ולא הביאה תחליפים הולמים. למרות העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות, קונספט השחקנים הצעירים של ארסן ונגר קרס לחלוטין בפתיחת העונה ונקודת השפל הגיעה עם התבוסה המחפירה 8:2 למנצ'סטר יונייטד.

בעקבות זאת מיהר המנג'ר הצרפתי לבצע שידוד מערכות לפני סגירת חלון ההעברות. הבלם הגרמני פר מרטסאקר והמגן הברזילאי אנדרה סנטוס נרכשו על מנת לחזק את ההגנה החלשה, צ'ו יונג פארק הגיע ממונאקו על מנת להוות אופציה התקפית נוספת וכאמור, גם ארטטה צורף. עכשיו הגיע תורו של בניון, שהחליט להישאר בלונדון.

(עדכון ראשון: 17:50)

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully