וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ברצלונה, צ'לסי, ליברפול וטוטנהאם ניצחו

הקטאלנים התאוששו מההפסד הקודם וניצחו 0:2 את קלאב אמריקה. צ'לסי ניצחה את ריינג'רס, ליברפול גברה ולנסיה

העונה החדשה הולכת ומתקרבת בצעדי ענק, ולפחות מבחינת אלופת אירופה, ברצלונה, הדברים עדיין לא נראים עובדים ב-100 אחוזים. לאחר שהושפלה מול גוואדלחארה בתחילת השבוע, קיבלה הלילה (בין שבת לראשון) ברצלונה הזדמנות לנקום בקבוצה דרום אמריקאית כשפגשה באיצטדיון הקאובויז בדאלאס את קלאב אמריקה. המקסיקנים לא עשו לאלופת אירופה חיים קלים, אבל בדקה ה-24 יצאה ברצלונה להתקפה מתפרצת, אדריאנו הגביה לרחבה שם עמד דויד וייה שדחף מעט את המגן שלו ועלה לנגיחה פנויה אותה שלח אל הרשת. המקסיקנים ניסו לנצל את הבמה כדי להפתיע את שחקניו של גווארדיולה, אבל לא הצליחו, ובדקה ה-90 סגר סיידו קייטה את הסיפור וחתם ניצחון 0:2 של הקאטלנים.

ולא רק ברצלונה: גם הקבוצות האנגליות עשו הערב את ההכנה האחרונה לקראת תחילת הפרמיירליג בשבוע הבא. רובן עמדו במשוכה האחרונה של קדם העונה בכבוד כאשר צ'לסי, ליברפול וטוטנהאם רשמו ניצחונות, בעוד ארסנל הפסידה.

צ'לסי התארחה באייברוקס אצל גלזגו ריינג'רס וניצחה 1:3. יוסי בניון עלה מהספסל בדקה ה-71, במשחק בו אנדרה וילאש בואש יצא מרוצה מהתוצאה והיכולת, אבל מודאג בגלל הפציעה של ג'ון אובי מיקל. פרננדו טורס פתח בהתקפה כשמשני צדדיו סלומון קאלו ודניאל סטארידג', שהיה השחקן המצטיין של הכחולים הערב. ניקיצה ילאביץ' אמנם העלה את הסקוטים ליתרון בדקה השביעית, אבל סטארידג' הפך עם צמד בדקות 22 ו-30. הקצב ירד לאחר הוצאתם של טורס וסטארידג', אך צ'לסי בכל זאת הגדילה את התוצאה עם שער של פלורן מאלודה בדקה ה-72, כשלאחר מכן פרנק למפארד החמיץ פנדל.

גם טוטנהאם עשתה הכנה נוספת ואחרונה לתחילת הליגה וניצחה 1:2 את אתלטיק בילבאו. בדקה ה-25 כדור חופשי הגיע למיקל סן חוסה, שכבש את שער היתרון לקבוצה הספרדית, אבל בדקה ה-50 פיטר קראוץ' המשיך כדור מצוין שקיבל עם בעיטה מהאוויר והשווה ל-1:1. שלוש דקות בלבד חלפו וג'רמיין דפו המשיך מקרוב כדור שהגיע אליו מארון לנון באגף הימני.

ליברפול גברה 0:2 על ולנסיה אחרי שצ'רלי אדם, אלברטו אקווילאני ואנדי קארול פתחו בחלק הקדמי של קני דלגליש. כבר בדקה השביעית קארול ניצל איבוד כדור של דויד אלבלדה והמשיך את כל הדרך עד לשער, וסיים עם בעיטה מקרוב. סוטיריס קירגיאקוס סגר את הסיפור בדקה ה-90 אחרי שכדור חופשי הגיע אליו וכל מה שנותר לו היה לדחוק מקרוב.

את הערב של האנגליות חתמה ארסנל, שדווקא הפסידה 2:1 לבנפיקה. בדקה ה-32 התותחנים היו קרובים לכבוש כאשר אלכס סונג העביר כדור גאוני לרובין ואן פרסי, אבל ההולנדי המשיך עם בעיטה שפספסה את המסגרת בסנטימטרים. שתי דקות לאחר מכן, ואן פרסי כבר זכה לחגוג את יום ההולדת ה-28 שלו עם שער כשמהלך קבוצתי מצוין החל באנדריי ארשבין, שהכניס כדור לקירן גיבס, שמירכז לעברו של ההולנדי, וזה המשיך פנימה. אלא שבנפיקה התעוררה ושני שערים של פאבלו איימאר (49) ונוליטו (60) השאירו את הפורטוגלים עם טעם טוב.

הפרמיירליג פותחת עונה: סיקור מיוחד

כדורגל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully