וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: "ההתאחדות לא מכבדת את מוריניו"

ריאל זעמה על הערה מזלזלת שפורסמה באתר ההתאחדות ויצאה למתקפה. מוריניו: "תיקו בדרבי? תוצאה טובה"

מאבקי הכוחות בין ז'וזה מוריניו להתאחדות עולים מדרגה. ריאל מדריד פרסמה היום (רביעי) הודעה רשמית חריפה והאשימה את ההתאחדות ביחס חסר כבוד למאמן הפורטוגלי. הסיבה לכך נעוצה בידיעה שפורסמה באתר הרשמי של ההתאחדות לפני הדרבי של מדריד בגביע: "המשחק יהיה תחת עיניו הבוחנות של מוריניו שחש שהשופטים מתנכלים לו במשחקי הליגה האחרונים". בריאל זעמו על בחירת המילים וטענו שהן משקפות יחס לא הוגן כלפי מוריניו.

"חמור מאוד שאתר רשמי של ההתאחדות פרסם הערות כאלה על המאמן שלנו", תקף המועדון. "זה מדגים דעה קדומה שרחוקה מאוד מאובייקטיביות, ניטרליות ואיזון שארגון כזה צריך לשקף. אנחנו דורשים לפעול נגד מה שלדעתנו מהווה חוסר כבוד למאמן, למועדון ולאוהדים".

כזכור, מוריניו כבר הושעה העונה משני משחקים בעקבות עימות מילולי עם שופט. גם היום (רביעי) חזר הפורטוגלי וביקר את צוות השיפוט במשחק באלמריה (1:1) וטען כי שני פנדלים היו צריכים להישרק לטובת קבוצתו: "אני לא מפקפק ביושרם של השופטים, אבל יש דברים ברורים. פנדלים לא נשרקו וזו לא ביקורת, אלא משהו ברור".

כאמור, הבלאנקוס מתכוננים למשחק הגומלין בגביע מול אתלטיקו מדריד (חמישי, 23:00, ספורט1 ו-HD), אחרי הניצחון 1:3 בברנבאו במשחק הראשון. "תיקו תהיה תוצאה טובה כי היא תעלה אותנו לשלב הבא. הסגל הזה תמיד עושה את הטוב ביותר. השחקנים שלי מקצוענים אמיתיים, אני לא צריך לומר להם דבר. ראיתם פעם את ריאל מתקשה בדקות האחרונות? לא. אנחנו תמיד בשליטה".

אתלטיקו לא ניצחה דרבי מאז אוקטובר 1999 (19 משחקים) וכעת היא זקוקה לניצחון 0:2 כדי להעפיל לחצי הגמר. "אנחנו מודעים לקושי של המשימה, אבל גם מודעים לכך שאנחנו בסך הכל צריכים לכבוש שני שערים ולא לספוג. ניתן את הכל", אמר השוער דויד דה חאה. מי ששוב לא ייכלל בסגל הוא קון אגוארו הפצוע, כשגם מריו סוארז ואנטוניו לופז ייעדרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully