וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס: קוואליירלה גמר את העונה, טוני חתם

חלוץ יובנטוס נפצע בתבוסה לפארמה וסובל מקרע ברצועה, לוקה טוני יחליפו. לאונרדו: "מאז הגעתי השחקנים נותנים הכל"

יובנטוס קמה לבוקר כואב במיוחד היום (שישי), כאשר אם התבוסה המשפילה 4:1 לפארמה אמש לא הספיקה, התברר כי אחד מכוכביה, פאביו קוואליירלה, עשוי שלא לשוב לשחק העונה. חלוץ נבחרת איטליה נפצע כבר בדקה השישית בברכו, נשכב על הדשא והחל להתפתל מכאבים, והוחלף על ידי אמאורי. הבוקר התברר כי הוא סובל מקרע ברצועה, שככל הנראה ישבית אותו לתקופה של ארבעה עד שישה חודשים, ויובנטוס תיאלץ להסתדר בהמשך העונה ללא מלך השערים שלה.

בשל הפציעה הקשה הגברת הזקנה החתימה את לוקה טוני הוותיק. החלוץ בן ה-33 יגיע לדלה אלפי בהעברה חופשית מגנואה, וחתם עד לסוף העונה הבאה. טוני עצמו, שהבקיע שלוש פעמים העונה, אמר עם החתימה: "להגיע ליובה זה חלום שהתגשם, אי אפשר לסרב להצעה כזאת".

לאונרדו: "מאז שהגעתי השחקנים נותנים את הכל"

לאונרדו לא יכול היה לקוות לבכורה מוצלחת יותר באינטר. אחרי שהחליף את רפא בניטז אצל האלופה האיטלקית, הוא זכה לחגוג ניצחון ראשון במשחק החשוב נגד נאפולי, שהגיעה מהמקום השני, וראתה את הנראזורי מסתדרת היטב גם ללא סמואל אטו ו-ווסלי סניידר. טיאגו מוטה (3), אסטבן קמביאסו (37) ושער נוסף של מוטה (55) סגרו את הסיפור של המשחק, כשאינטר אמנם שביעית, אך עם שני משחקים חסרים.

"שיחקנו שתי מחציות שונות", סיכם לאונרדו את המשחק. "לנאפולי הייתה דרך ברורה איך לשחק את המשחק עם שחקני הכנף ושלושה חלוצים ששיחקו היטב בהתקפות המתפרצות. שלושת השחקנים שלנו בקישור סגרו את השטחים טוב וזה עבד בצורה מושלמת. במחצית השנייה עשינו את הדברים הנכונים והיינו מאורגנים, כך ייצרנו מצבים".

לאונרדו המשיך לשבח את השחקנים שלו ואמר: "השחקנים נותנים את הכל מאז שהגעתי, מקריבים את עצמם באימונים והעבודה הקשה נראית במהלך המשחק. אפילו תחת לחץ, השחקנים שלי היו מצוינים. הקבוצה נמצאת שם. היא לא זכתה בכל התארים במקרה. כולם שמים לב לפרטים הקטנים וזה מה שעושה אותנו לקבוצה טובה. רפא בניטז עשה עבודה טובה, אבל דברים קורים. זה טבעי שיעשו השוואות, אבל עכשיו אנחנו צריכים לחשוב קדימה. השחקנים האלה הם אלופי העולם לקבוצות והם רק יכולים להשתפר".

עדכון ראשון: 10:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully