וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-1:1 מול בירמינגהאם

שער של לי בוייר בדקה ה-90 מנע מהשדים האדומים ניצחון חמישי ברציפות. סיטי דרסה 0:4 את וילה, שלושער לבאלוטלי

אחרי פתיחה מרתקת, נמשכה היום (שלישי) חגיגת חג המולד בפרמיירליג. הקבוצות הצליחו להתאושש מהעייפות שנובעת מהמשחק השני תוך 48 שעות והציגו כדורגל מצוין כשהגדולות המשיכו להיראות מצוין. המוליכה מנצ'סטר יונייטד יצאה למשחק חוץ לא פשוט מול בירמינגהאם ושמטה יתרון 0:1 יקר במיוחד בדרך ל-1:1. יריבתה העירונית, מנצ'סטר סיטי, ניצלה את הסגל הרחב שלה ודרסה 0:4 את אסטון וילה בזכות שלושער של מריו באלוטלי. טוטנהאם, שהצליחה לנצח בווילה פארק למרות הרחקה משונה של ג'רמיין דפו, שמרה על המומנטום וניצחה 0:2 את ניוקאסל.

מנצ'סטר סיטי - אסטון וילה 0:4

הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני פתחה טוב את משחקי חג המולד עם ניצחון 1:3 בסט. ג'יימס פארק על ניוקאסל והיום היא הצליחה להמשיך במומנטום עם עוד הופעה מרשימה במיוחד וניצחון 0:4 קל במיוחד על אסטון וילה האומללה, לה זה היה ההפסד השני בחג המולד לאחר ה-2:1 מול טוטנהאם ביום ראשון. רוברטו מאנצ'יני הפתיע רבים כשהחליט לעלות ללא קרלוס טבז בהרכב והעדיף לעלות עם חלוץ טבעי אחת, מריו באלוטלי, שרק אתמול התלונן כי הוא לא מתאקלם לסגנון החיים באנגליה. אם כך הוא לא מתאקלם, אז מעניין מה יקרה כשיתאקלם. החלוץ האיטלקי כבש שלושער (כולל שני פנדלים) והוביל את הקבוצה שלו לניצחון החשוב, שהעלה אותה למקום השני לפחות עד משחקה של ארסנל מול וויגאן מחר.

הסיטיזנס עלו ליתרון כבר בדקה השמינית. באלוטלי הוכשל ברחבה על ידי אריק ליחאג' ובעט את הפנדל בעצמו עם פס קטן לפינה והעלה את התכולים ל-0:1. הקבוצה של מאנצ'יני המשיכה ללחוץ ומצאה את השני בדקה ה-13 כשקרן של אדם ג'ונסון הגיעה לג'וליאן לסקוט, שנגח פנימה וקבע 0:2. כבר בדקה ה-27 הצליחה סיטי למצוא את ה-0:3, כשמהלך אישי של דויד סילבה ובעיטה שלו נהדפו על ידי בראד פרידל, באלוטלי הגיע ראשון לכדור החוזר ודחק אותו פנימה. סיטי המשיכה לשלוט במשחק ובדקה ה-55 מצאה גם את הרביעי. הפעם אדם ג'ונסון הוכשל ברחבה ושוב באלוטלי בעט את הפנדל מוצלח וקבע 0:4 גדול לתכולים.

טוטנהאם - ניוקאסל 0:2

הקבוצה של הארי רדנאפ נראתה נפלא ביום ראשון והצליחה לנצח 1:2 את אסטון וילה,למרות הרחקה שנויה במחלוקת של ג'רמיין דפו. הערב הצליחה טוטנהאם לשמור על המומנטום והשיגה ניצחון חשוב נוסף, 0:2 על ניוקאסל, ויכולה להמשיך לחלום על הצמרת הגבוהה העונה. לתרנגולים זה היה הניצחון השני בלבד על המגפייס בשמונת המפגשים האחרונים בין השתיים וכמה שהוא חשוב.

המשחק עצמו היה די שקול כששתי הקבוצות התקשו לייצר מצבים למרות קצב משחק מהיר. אבל השנה טוטנהאם יודעת לנצח גם כשהיא לא משחקת טוב ובדקה ה-57 הצליחה לעלות ל-0:1 הכל כך יקר מבחינתה. דווקא ארון לנון במשחק לא הכי טוב שלו פרץ באגף ימין ושיחרר בעיטה חזקה לפינה ופנימה. בדקה ה-65 נותרה טוטנהאם בעשרה שחקנים לאחר שקאבול נגח בטיאוטה וספג את הכרטיס האדום. גם זה לא הפריע לתרנגולים, שהצליחו למצוא את השני בדקה ה-81, כשאיבוד כדור של אנדי קארול הפך למתפרצת אותה סיים גארת בייל עם בעיטה נפלאה וכל כך טיפוסית מבחינתו לפינה הרחוקה, 0:2 לטוטנהאם.

בירמינגהאם - מנצ'סטר יונייטד 1:1

השדים האדומים, שעדיין לא הפסידו העונה בליגה, מתחילים להיראות טוב בזמן האחרון, ובעיקר מאז חזרתו של ווין רוני, אך היום איבדו את היתרון בפסגה לאחר שספגו בדקה ה-90 וסיימו ב-1:1 מול בירמינגהאם. מנצ'סטר יונייטד, לה זה יכול היה להיות ניצחון הליגה החמישי ברציפות, שיפרה את מאזנה ל-38 נקודות, מספר נקודות זהה לזה של יריבתה העירונית, לה יש גם שני משחקים עודפים. הקבוצה של אלכס מקליש תמשיך לחפש ניצחון מול סגנית האלופה, אותה לא ניצחה ב-23 המפגשים האחרונים ולמעשה הפעם האחרונה הייתה ב-1:5 אי שם בנובמבר 1978.

בדקה ה-58 עלתה מנצ'סטר יונייטד ליתרון כששוב זה היה מי אם לא דימיטאר ברבאטוב. הכל התחיל ממסירה שקיבל החלוץ הבולגרי, שהמשיך עם עקב נפלא לעברו של דרון גיבסון, שהחזיר לו. ברבאטוב נותר לא מכוסה ברחבה ובעט לפינה הקרובה, 0:1 לשדים האדומים. שער הליגה ה-14 שלו העונה ושלישי ב-48 השעות האחרונות. שלוש דקות חלפו וברבאטוב כמעט כבש שוב, הפעם הוא קיבל מסירה מאנדרסון ובעט שטוח לקורה של בן פוסטר.

בדקה ה-83 הגיעו השדים האדומים להזדמנות נוספת כשקרן הגיעה לראשו של נמניה וידיץ', שנגח חזק אך פוסטר הציל. בדקה ה-90 הצליחה המארחת לעשות את הבלתי צפוי ולכבוש את שער השוויון כשכדור של רוג'ר ג'ונסון מצא את ניקולה זיגיץ' הנפיל, שהוריד את הכדור ללי בוייר. הקשר האנגלי נותר לבד מול ואן דר סאר ולא נכשל בדרך ל-1:1.

משחקים נוספים:

סטוק - פולהאם 2:0

כבש לפולהאם: כריס ביירד (4 ו-10)

סנדרלנד - בלקפול 2:0

כבש לבלקפול: די ג'יי קמפבל (50 ו-90)

ווסט ברומיץ' - בלקבורן 3:1

כבש לווסט ברומיץ': ג'רום תומאס (17), כבשו לבלקבורן: ניקולה קאליניץ' (3 ו-53), מאמה ביראם דיוף (62)

עדכון ראשון: 18:48

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ריו פרדיננד שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
איבדו שתי נקודות יקרות. פרדיננד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully