וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: 0:0 מאכזב לברצלונה מול אתלטיק בילבאו

האלופה שיחקה בהילוך ראשון ולא הצליחה לפצח את ההגנה המעובה של הבאסקים, שיקוו להפתיע בגומלין שמינית הגמר

בעונת 2008/9 החזירה ברצלונה לחיקה את גביע המלך הספרדי אחרי 11 שנים ארוכות, הודות לניצחון בגמר 1:4 על אתלטיק בילבאו. הערב (שלישי) נפגשו שתי הקבוצות שוב במסגרת הגביע, הפעם כבר בשלב שמינית הגמר, כשהאלופה הציגה כדורגל נרפה למדי בקאמפ נואו וסיימה ב-0:0 מאכזב מול יריבתה הבאסקית, שתקווה להפתיע בגומלין שייערך בסן מאמס בעוד כשבועיים.

ברצלונה הגיעה אחרי החמישייה המרהיבה לרשת אספניול בדרבי בסוף השבוע, והמאמן פפ גווארדיולה בחר להשאיר על הספסל את ויקטור ואלדס, קרלס פויול, סרחיו בוסקטס, לאונל מסי ודויד וייה. מי שכן פתחו בהרכב הם צ'אבי ואנדרס אינייסטה, אך למרות שליטה מוחלטת בשדה הם התקשו ליצור מצבים מסוכנים מול בילבאו נטולת הכוכב הגדול פרננדו יורנטה.

אחרי המחצית הראשונה החלשה, החליט גווארדיולה לבצע שינוי ושלח לכר הדשא בדקה ה-54 את מסי. תשע דקות לאחר מכן הצטרף אליו גם וייה על חשבון בויאן קרקיץ', אבל גם שני הכובשים המצטיינים של בארסה לא הועילו הפעם מול ההגנה המתוגברת של הבאסקים. מסי ביצע כמה צירופים נאים עם צ'אבי, וייה בעט פעמיים החוצה והלחץ התגבר, אך שערים לא נכבשו. בגומלין, אחרי חופשת חג המולד, כולם יגיעו מחויבים הרבה יותר.

משחקים נוספים:

ולנסיה - ויאריאל 0:0

קורדובה - דפורטיבו לה קורוניה 1:1
לקורדובה: פפה דיאז (71). לדפורטיבו: ריקי (17 בפנדל)

*** גרמניה: שאלקה ניצחה במסגרת הסיבוב השלישי של הגביע 0:1 את אוגסבורג. ג'פרסון פרפאן הפרואני דאג לשער הניצחון המאוחר בדקה ה-74. גם הופנהיים בשלב הבא אחרי 0:2 על בורוסיה מנשנגלדבאך משערים של גילפי סיגורדסון (35) ודמבה בה (63).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully