וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע העולם לקבוצות: אינטר העפילה לגמר

אלופת אירופה הביסה 0:3 את סאונגנאם הדרום קוריאנית, ותפגוש את מזמבה בשבת. מיליטו, זאנטי וסטאנקוביץ' כבשו

אם באיטליה עסוקים בעתידו של רפא בניטז, נראה שמאמן אינטר יכול לקבל לפחות עוד כמה ימים של חסד. הנראזורי העפילו הערב (רביעי) לגמר גביע העולם לקבוצות שנערך באבו דאבי אחרי שאינטר פגשה את אלופת אסיה, סאונגנאם הדרום קוריאנית, וניצחה אותה 0:3. בגמר היא תפגוש את מזמבה, שהדהימה אתמול את אינטרנסיונל ועלתה על חשבונה לגמר.

עבור אלופת אירופה מדובר במפעל חשוב, בעיקר לאור התוצאות הרעות האחרונות בליגה שהעבירו את רוב הלהבות לעבר בניטז, שמעמדו עדיין לא ברור. כזכור, אינטר המידרדרת ניצחה פעם אחת בלבד בששת המחזורים האחרונים באיטליה, התרחקה מהצמרת ונמצאת רק במקום השביעי. הערב בניטז לא לקח סיכונים, פתח עם ההרכב החזק שלו, שכלל את דייגו מיליטו, סמואל אטו וגוראן פאנדב בחוד, והסתדר היטב עם ההגנה של אלופת אסיה, שלא ממש נראתה כמו יריבה ראויה וכמעט ולא איימה על השער של ז'וליו סזאר.

כבר בדקה הראשונה קיבל בניטז חדשות רעות עם פציעה של ווסלי סניידר, שהוחלף על ידי טיאגו מוטה. לשמחתו הרבה, דקה לאחר מכן הוא כבר הצליח לחייך כשמיליטו מצא את דז'אן סטאנקוביץ', שהבקיע ברגל שמאל את השער המוקדם. אינטר המשיכה ללחוץ ומצאה את השני בדקה ה-31 כשחאבייר זאנטי החליף דאבל פס עם מיליטו שהשאיר עם העקב, הותיר את זאנטי לבד מול שוערה של סאונגנאם ושלח את הכדור פנימה. הקינוח של אינטר הגיע בדקה ה-73 אחרי שההגנה הקוריאנית קפאה כשסמואל אטו קיבל כדור וניסה לבעוט, הכדור נהדף היישר למיליטו, שהפגיז את השער מקרוב וסיים עם השלישי.

מוקדם יותר נערך המשחק על המקום החמישי כאשר פאצ'וקה המקסיקנית ניצחה 2:4 בפנדלים את אל ווחאדה מאיחוד האמירויות. הקרב על המקום השלישי בין אינטרנסיונל לסאונגנאם יתקיים בשבת ב-15:00, כאשר הגמר יתקיים שלוש שעות לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully