וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'סוס: "זה אחד מהמשחקים שאין מה לומר עליהם"

מאמן בנפיקה לא הבין איך קבוצתו הובסה ע"י הפועל ת"א. גארסיה: "התוצאה מטעה". איימאר: "כואב להיפרד מהצ'מפיונס"

בבנפיקה לקחו קשה את ההפסד 3:0 להפועל תל אביב במסגרת המחזור החמישי של ליגת האלופות. המאמן ז'ורז'ה ז'סוס והשחקנים הגיעו לישראל במטרה להוציא שלוש נקודות ולשמור על סיכוי טוב להישאר בתמונת ההעפלה לשמינית הגמר, אבל אחרי ההפסד והניצחון של שאלקה 0:3 על ליון, החלומות שלהם נגוזו, כאשר אפילו המקום השלישי בסכנה קלה על ידי אותה יריבה שהביסה אותם בבלומפילד.

"יש מצבים מוזרים", אמר מאמן בנפיקה ז'סוס. "היו לנו במשחק 20 קרנות והגענו לחמישה או שישה מצבים. הפועל עברה את מחצית המגרש שלנו שלוש פעמים וכבשה שלושה שערים. שחקני בנפיקה רצו והשקיעו. לקחנו סיכונים במשחק כי ידענו שאנו חייבים לנצח. בנינו מצב אחר מצב, אבל אנחנו לא יכולים להתנחם בתצוגה שלנו.

"זה אחד מהמשחקים האלה שאין מה לומר עליהם", הוסיף המאמן. "מה שקרה זה דבר אחד, והתוצאה היא דבר אחר לגמרי. עכשיו נצטרך להגן על המקום השלישי, ששולח לליגה האירופית למרות שלמען האמת זו לא הייתה המטרה של הקבוצה".

גם הקשר הספרדי חאבי גארסיה חשב כמו מאמנו: "התוצאה מטעה. החזקנו הרבה יותר בכדור מהפועל והגענו להרבה יותר מצבים. העונה הזו לא גמורה מבחינתנו. אנחנו רוצים לזכות באליפות בליגה ולהצליח כעת בליגה האירופית אליה ירדנו. זה מצחיק לחשוב שהאליפות גמורה מבחינתנו, יש עוד הרבה נקודות".

הקשר פאבלו איימאר אמר: "היו לנו הרבה חלומות לגבי ליגת האלופות , ועכשיו אנחנו אומרים שלום לליגת האלופות וזה כואב. זה מדהים. אנחנו נמצאים ברגע ששום דבר לא הולך לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully