וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מילאן תודיע על החתמתו של רוביניו

באיטליה גורסים כי הרוסונרי קרובים להחתים את השחקן. אלגרי: "החתמת זלאטן הביאה התלהבות". ביובנטוס לא מרוצים

האם מילאן קיבלה תיאבון כל כך גדול עד אשר היא תחתים את רוביניו? רשת "סקיי איטליה" מדווחת כי הרוסונרי קרובים מאוד להחתים את שחקן מנצ'סטר סיטי בקרוב מאוד. מהדיווח עולה כי כבר מחר (שלישי) תודיע הנהלת הקבוצה האיטלקית על אחת ההעברות הגדולות של הקיץ הזה.

"אם אנחנו מתעניינים בשחקן מסוים, אנחנו נעשה את הצעד שנדרש כדי להביא אותו", אמר ברלוסקוני, וכשנשאל אם הוא אכן מתכוון לרוביניו, הבהיר כי "זה לא תלוי בנו, אבל אם זה היה תלוי בנו, הכוונות שלנו ברורות. איפה הוא יוכל לשחק? יש הרבה אפשרויות, ותמיד טוב שיש כמה אפשרויות לאותה עמדה".

אם וכאשר, הרי שמילאן תוסיף לעצמה בכך כוח אש משמעותי ביותר, לאחר שלפני מספר ימים צירפה לשורותיה את זלאטן איברהימוביץ' בהשאלה מברצלונה. אמש (ראשון) פתחה הקבוצה ממילאנו את הסרייה A עם משחק ביתי בסן סירו נגד לצ'ה וניצחה 0:4 עם צמד של אלשנדרה פאטו, כאשר זלאטן צפה במשחק מהיציע. היום הוא כבר השלים את כל הבדיקות הרפואיות, והוא צפוי ליטול חלק כבר במשחק הקרוב של הרוסונרי.

רוביניו הושאל בחצי השנה האחרונה ממנצ'סטר סיטי, על ידה נקנה ב-2008 מריאל מדריד תמורת 32 מיליון ליש"ט, לסנטוס הברזילאית. בסיטי דרשו שהשחקן יחזור למועדון, למרות שהוא רצה מאוד להישאר בברזיל, ואולי כעת תמצא פשרה במסגרתה יעבור השחקן למילאן.

סביר להניח שהגעתו של זלאטן, ואולי גם של רוביניו, תסלול סופית את עזיבתו של קלאס יאן הונטלאר. ההולנדי בן ה-27 כבר דחה הצעה משאלקה, יריבת הפועל באלופות, וסירב באופן אישי להצעה שקיבל מהמאמן פליקס מגאת, אך עתה מבין שיתקשה למצוא את מקומו במילאן וישלים את המעבר לקבוצה הגרמנית.

אלגרי מרוצה: "היה חשוב להתחיל טוב"

מילאן גברה אמש 0:4 על העולה החדשה לצ'ה משערים של פאטו (צמד), טיאגו סילבה ופיליפו אינזגי. "היה חשוב להתחיל טוב", אמר המאמן מסימיליאנו אלגרי, "אנחנו עדיין לא ב-100 אחוזי יכולת, שזה נורמלי בשלב הזה של העונה. אבל שיחקנו טוב והנענו את הכדור היטב".

אלגרי גם התייחס, איך לא, להגעתו של זלאטן איברהימוביץ', שהוצג אתמול במדי הרוסונרי: "ההחתמה הזו הביאה אווירה של התלהבות והערב הקבוצה הייתה בטירוף והגיעה מוכנה לתת הופעה ולחגוג ניצחון".

דל נרי: "זקוקים לשיפור גדול"

כאילו לא עבר קיץ שלם, כאילו עונת 2009/10 עדיין בעיצומה, יובנטוס פתחה אמש (ראשון) את הליגה עם הפסד 1:0 לבארי הצנועה ובהחלט ניתן לומר שלא כך קיוו הביאנקונרי לעשות את הספתח.

המאמן ג'יג'י דל נרי הציב בהרכב לא פחות משישה שחקנים שהגיעו בקיץ האחרון, אבל הגברת הזקנה נכנעה לשער בודד של מאסימו דונאטי והמאמן אמר הסיום: "פתחנו את המשחק עם קצת חשש של ההגנה להגן גבוה, בגלל החלוצים המהירים של בארי. נתקלנו בכמה קשיים, אבל בנוסף גם עשינו כמה דברים טובים".

דל נרי סיפר על שביעות הרצון שלו מאלסנדרו דל פיירו ופאביו קוואליירלה בהרכב והוסיף: "אהבתי את האופי שהראו השחקנים. ניסינו להשיג את שער השוויון עד השריקה האחרונה. יחד עם זאת כמובן שאנחנו זקוקים לשיפור גדול. ספגנו שער מטופש".

עדכון אחרון - 14:00 30/8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully