וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד זכתה בסופרקאפ האירופי

תצוגה רעה של אינטר אפשרה לאתלטיקו לנצח 0:2 (רייס, אגוארו) ולזכות בסופרקאפ האירופי. האם למוריניו זה היה קורה?

אחרי עונת מדהימה אשתקד, שכללה טרבל היסטורי ובלתי נשכח, חזרה הערב (שישי) אינטר לקרקע, כאשר נכנעה בגמר הסופרקאפ האירופי 2:0 לאתלטיקו מדריד המלהיבה. הקולצ'ונרוס שלטו במרבית שלבי משחק הראווה המסורתי שנערך גם השנה באצטדיון לואי השני שבמונאקו, בין שתי הזוכות של הגביעים האירופיים החשובים, ואכן, הספרדים גם באו על שכרם עם ניצחון צודק.

השינוי הגדול של אינטר בקיץ החולף התרחש על הקווים, כאשר ז'וזה מוריניו הבלתי נלאה עבר לריאל מדריד, ומי שינסה להיכנס לנעליו העצומות הוא רפא בניטז, שזכה בעצמו בסופרקאפ ב-2005, אז אימן את ליברפול. הערב, על אף שהגיע למשחק עם תואר אחד ביד (הסופרקאפ האיטלקי), נראה היה שלבניטז יש עוד הרבה עבודה. ההרכב היה כמעט זהה לזה שפתח בגמר ליגת האלופות אשתקד, אלא שהיכולת רחוקה מלהרשים. אפילו הפנדל שקיבלו הנראזורי בדקה ה-89 נהדף על ידי דויד דה חאה המוכשר.

מנגד, אתלטיקו מדריד לוהטת. הקבוצה של קיקה סאנצ'ז פלורס, שביצעה ריצה נהדרת בליגה האירופית בשנה שעברה, היתה טובה בהרבה הערב, ובהחלט ניצחה בצדק. יכולת התקפית טובה של דייגו פורלאן, חוזה אנטוניו רייס, סרחיו אגוארו וסימאו סברוסה סידרו לקולצ'ונרוס את ה-0:2 הנוח, וכעת שתי הקבוצות ימתינו לפתיחת דרכן בליגות המקומיות: אתלטיקו, שבהחלט נראית מוכנה, תעשה זאת ביום שני מול חיחון, בעוד אינטר תפגוש את בולוניה. לנראזורי, כך זה נדמה, יש עוד הרבה עבודה.

מהלך המשחק

דקה 31 - מבצע אישי מצוין של סמואל אטו הסתיים בבעיטה חלשה ליד הקורה.

דקה 42 - דאבל פס יפה בין סימאו ואגוארו הסתיים בבעיטה של החלוץ הארגנטינאי, שחלפה מעל השער.

דקה 59 - חוזה אנטוניו רייס התנהל היטב באגף הימני, אלא הבעיטה המסובבת שלו מצא את ז'וליו סזאר עירני, והכדור נהדף לקרן.

דקה 62 - גול! הלחץ של הקולצ'ונרוס סוף סוף נשא פרי, כאשר חילופי מסירות נאים בין רייס ואגוארו הסתיימו בחדירה של הספרדי לרחבה ובעיטה שטוחה שהכניעה את סזאר. 0:1 לאתלטיקו.

דקה 83 - גול! סימאו פרץ ללא מפריע באגף השמאלי, וכדור הרוחב שלו מצא את אגוארו לבד לגמרי מול חצי שער ריק. החלוץ הארגנטינאי ניצל את החור הענק בהגנה בלי בעיות. 0:2 לאתלטיקו.

דקה 89 - גוראן פאנדב הוכשל ברחבה, אלא שדויד דה חאה הדף נהדר את הפנדל של דייגו מיליטו.

הרכב אינטר: ז'וליו סזאר, מייקון, לוסיו, וולטר סמואל, כריסטיאן קיבו, אסטבן קמביאסו, חאבייר זאנטי, ווסלי סניידר (פיליפ קאוטיניו, 78), דיאן סטנקוביץ' (גוראן פאנדב, 68), סמואל אטו, דייגו מיליטו.

הרכב אתלטיקו מדריד: דויד דה חאה, תומאס אויפלושי, אלברו דומינגז, דייגו גודין, פיליפה לואיס, חוזה אנטוניו רייס (פראן מרידה, 69), פאולו אסונסאו, ראול גרסיה, סימאו סברוסה (נאצ'ו קמאצ'ו, 90), דייגו פורלאן (חוזה מנואל חוראדו, 82), סרחיו אגוארו.

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים זכיה בסופרקאפ. רויטרס
תגידו מזל טוב למחזיקת הסופרקאפ החדשה. שחקני אתלטיקו חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully