וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "החרטה הגדולה שלי זה שלא שיחקתי עם סקולס"

יממה אחרי שארסן ונגר אמר ש"לסקולס יש צדדים אפלים", זיזו מהלל את הג'ינג'י: "הוא כמעט מושלם, גורם למשחק להראות קל"

זינאדין זידאן מצליח להבין למה נבחרת אנגליה ממשיכה לבקש מפול סקולס שיחזור לסגל, גם שש שנים אחרי שהקשר תלה את המדים הלאומיים. לפני המונדיאל פאביו קאפלו ניסה לזמן לטורניר את הקשר בן ה-35, וגם לאחרונה המאמן רצה להשיב את הג'ינג'י הפעלתן לסגל, שממשיך להיראות נמרץ ומלא חיים בקישור של היונייטד.

זידאן מודה שסקולס היה אחד השחקנים הקשוחים שהוא שיחק מולו אי פעם, ומבין למה קאפלו מעוניין בו גם בגיל כזה מאוחר. "זה טבעי שהמאמן ירצה לצרף לסגל את הטובים ביותר, ואין לי ספק שפול סקולס עדיין ברמה הכי גבוהה", אמר זידאן, והחל להשתפך בצורה די ביזארית על הקשר.

"אי אפשר לגעת בו כמעט בכל פעולה שהוא עושה. לעולם לא יימאס לי לראות אותו משחק. רק לעתים נדירות נתקלים בשחקן מושלם, אבל סקולס הכי קרוב לזה שיש. אחת החרטות הכי גדולות שלי בקריירה זה שלא הזדמן לי לשחק לצדו. הוא היה יריב קשוח במיוחד לשחק מולו. יש לו כישרון טבעי, והוא גורם למשחק להיראות קל".

הדברים מגיעים יממה אחרי שארסן ונגר הסתייג מעט מסקולס. המאמן הצרפתי של ארסנל אומנם אמר ש"התרומה של סקולס ליונייטד היא עצומה, אבל חבל שהוא לא תמיד היה שחקן הוגן. יש לו צדדים אפלים, ולא פעם הוא עשה דברים שאני לא אוהב. ועדיין, הוא שחקן נהדר".

סקולס הגיב בצורה מתונה לביקורת של ונגר. "אני אוהב שאנשים מבקרים אותי, זה נותן לי מוטיבציה להוכיח להם שהם טעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully