וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס נחתה, השחקנים סירבו לדבר

יריבת מכבי ת"א הגיעה ללא ריירה והתלוננה על החום הכבד בארץ. מיראלס לא בסגל. הצהובים הודיעו שאזלו הכרטיסים

במכבי תל אביב דיווחו אתמול (שלישי) כי אזלו הכרטיסים למשחק הגומלין מול אולימפיאקוס בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית בבלומפילד ביום חמישי (חי בספורט 1, החל מ-20:50). כרגע מחכים במועדון שהמשטרה תפשיר 1,500 כרטיסים שעוד נותרו לשער 4 ואז יוציאו גם אותם למכירה. במכבי מצפים לאצטדיון מלא לחלוטין, כשבלי המקומות שנמצאים כעת בשיפוצים, מדובר ב-12,500 צופים שיהיו באצטדיון.

הקבוצה ערכה אתמול תדרוך טקטי לפני אימון הערב. אלירן עטר שנפצע אמש ברגלו, באזור השריר הארבע ראשי (באותו מקום בו נפצע לפני מספר שבועות), ערך אימון מלא, אחרי שעבר טיפול ברגלו והתאמן עם חבישה על איזור הברך. שרן ייני תורגל בקישור האחורי לצידו של ג'יבריל סידיבה במקום באנינג המורחק שלא ישחק. בצוות המקצועי ניסו מספר מערכים, כאשר באחד מהם תורגל רוני גפני כמגן שמאלי ויואב זיו בצד שמאל בקישור ומערך נוסף שבו חזר יואב זיו לעמדת המגן השמאלי ויובל אבידור תורגל בצד שמאל של הקישור.

החלק הקדמי יהיה זהה ככל הנראה להרכב שפתח במשחק ביוון, כאשר רוברטו קולאוטי יפתח כחלוץ בודד, ברק יצחקי בצד ימין והאריס מדוניאנין יתופקד במרכז מתחת לחלוץ. הבלם ניסו קפילוטו שסובל עדין מכאבים בגבו, החל באימוני ריצה קלים. הערב תערוך הקבוצה את האימון המסכם ואת מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק מול היוונים.

לינן מתכנן מהפכה בהרכב

אולימפיאקוס נחתה היום בישראל עם 21 שחקנים, כשאנשי הקבוצה היוונית סירבו לדבר עם התקשורת בעת נחיתתם. ביוון מדווחים שבקבוצה התלוננו על החום הכבד ששורר בארץ. עם נחיתתם פגשו אנשי אולימפיאקוס אוהדי הפועל תל אביב, שביקשו מהם לנצח במשחק, כשאנשי אולימפיאקוס השתעשעו מהעניין.

המאמן הגרמני אוואלד לינן החליט ברגע האחרון שלא לכלול את קשר הרכש הספרדי אלברט ריירה לנסיעה. ריירה אמנם ערך בכורה במשחק הידידות מול אסטרס טריפוליס בשבת, אך לינן מרגיש שהוא אינו מוכן והעדיף להשאיר אותו ביוון. גם החלוץ הבלגי קווין מיראלס, שנפצע במשחק הראשון מול מכבי תל אביב, לא כשיר ולא ייצא לישראל. דודו הברזילאי יפגוש את חבריו בתל אביב, שכן הוא שהה השבוע לצד אשתו ההרה.

על פי התרגול באימון האחרון, נראה כי לינן מתכנן מספר שינויים. שחקני נבחרת יוון, אברם פפאדופולוס ו-וסיליס טורוסידיס עשויים לפתוח בהרכב למה שתהיה ההופעה הראשונה שלהם מאז המונדיאל. טורוסידיס יפתח כמגן ימני ואילו פפאדופולס יתפוס את מקומו של פרנסואה מודסטו במרכז ההגנה. גם השוער הגרמני אורקו פארדו והמגן השמאלי ראול בראבו תורגלו בהרכב.

גם בחלק הקדמי מתוכננים שינויים. ג'אווד זאירי, שכבש את השוויון בפיראוס, יפתח בהרכב על חשבון מיראלס ואילו אוסקר גונזאלס עשוי לתפוס את מקומו של מאט דרבישייר. האחרון לא שיחק כלל במשחק ביום חמישי. אריאל איבגסה, שלא נמצא בכושר משחק, ימתין שוב להזדמנות מהספסל.

עדכון ראשון: 4/8 00:38
עדכון אחרון: 4/8 14:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully