וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אדריאנו חתם ברומא

החלוץ הבעייתי ששיחק בעבר באינטר וסיים את תקופתו בפלמנגו חתם ל-3 שנים. טוטי: "יחד נוכל להגיע לתוצאות גדולות"

לאחר שעזב את אינטר וחזר לברזיל כדי לשחק בקבוצת פלמנגו, חוזר אדריאנו לאיטליה, כשהערב (שלישי) חתם באופן רשמי ברומא, בהעברה חופשית. החלוץ בן ה-28 חתם במועדון הרומאי ל-3 שנים, וינסה לחזק את החלק הקדמי של הקבוצה, שבהחלט יכול להנות מכישוריו, במידה שהם עדיין קיימים. כזכור, החלוץ הגיע ב-2001 לאיטליה, ולמרות שחתם באינטר, נשלח בהשאלות לשלל קבוצות, ביניהן פיורנטינה, פארמה וסאו פאולו. במהלך התקופה שלו בליגה האיטלקית, כבש אדריאנו 48 שערים ב-123 משחקים.

עם זאת, אדריאנו ידוע כשחקן בעייתי, וגם בעונה החולפת שלו בפלמנגו, אותה הוליך לזכייה באליפות תוך שהוא כובש 19 שערים ב-32 שערים, הוא רשם לא מעט תקריות, היעלמות מאימונים, וסוגיות שהעלו פעם נוספת את השאלה עד כמה הוא באמת מחוייב למקצוע.

מחוייב או לא, ברומא מקווים לטוב. קפטן הקבוצה, פרנצ'סקו טוטי אמר לקראת בואו של החלוץ: "אני רוצה להעניק ל'קיסר' (כינויו של אדריאנו) קבלת פנים חמה לרומא. נעשה הכל כדי שהוא ירגיש כמו בבית. יש לנו כמה שחקנים ברזילאים בקבוצה, ואני בטוח שהוא יסייעו לו להסתגל מהר. אני בטוח שהוא יציג בפנינו את כל האיכויות שאנחנו יודעים שיש לו, ויחד נוכל להגיע לתוצאות גדולות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully