וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר הסכימה לשחרר את מוריניו לריאל

הנראזורי התפשרו על התרת חוזהו של הפורטוגלי תמורת פיצוי של 8 מיליון יורו, הצגתו הרשמית בברנבאו נקבעה ליום שני

עסקת העברתו של המאמן ז'וזה מוריניו מאינטר לריאל מדריד והעסקתו במועדון הלבן עשתה הערב (שישי) צעד משמעותי קדימה, אחרי שאינטר הודיעה שתסכים לשחרר את המיוחד מחוזהו. בבוקר עוד היה נראה שאלופת אירופה הטרייה מערימה לא מעט קשיים בדרך, כשנשיא המועדון מאסימו מוראטי התוודה ואמר כי "העזיבה של מוריניו רגעים אחרי גמר ליגת האלופות העיבה מאוד והרסה לנו את חגיגות הזכייה", אבל הערב סיכמו אינטר וריאל על פשרה שתסלול עבור מוריניו רשמית את הדרך לברנבאו, והבלאנקוס הודיעו שהצגתו הרשמית נקבעה ליום שני.

עד כה התעקשו הנראזורי ודרו מריאל את מלוא סכום סעיף השחרור של מוריניו, שעומד על סכום אסטרונומי יחסית של 16 מיליון יורו, בעוד נציגי הקבוצה הספרדית סירבו לשאת ולתת לגבי אותו הסעיף, בטענה שזה דבר שצריך להיסגר בין הקבוצה למאמן. אך לאחר משא ומתן קצר יחסית הסכים נשיא ריאל, פלורנטינו פרז, לשלם לאיטלקים שמונה מיליון יורו עבור התרת חוזהו של הפורטוגלי, וקיבל את ברכת הדרך ממוראטי.

עוד קודם לכן התייחס פרז, לדבריו של המאמן לשעבר מנואל פלגריני, שפוטר מהקבוצה, לאחר שזה טען שפרז לא שוחח עימו מאז חודש אוגוסט האחרון. "המשימה שלי היא להוביל את ריאל מדריד", סינגר פרז על עצמו, "לא לדבר עם מאמן הקבוצה. אני לא האדם שצריך לדבר עם המאמן או השחקנים".

בגזרת השחקנים, המנהל המקצועי חורחה ולדאנו בכלל לא מעוניין לשמוע לגבי מעבר של גונזאלו היגואין מהקבוצה. "היגואין בלי ניתן להעברה", הצהיר קבל עם ועדה המנהל, לאחר השמועות האחרונות שקשרו את פיפיטה לקבוצות כאלה ואחרות כגון מנצ'סטר סיטי וצ'לסי. "הוא תחת חוזה לשלוש שנים נוספות ונתן עונה אחרונה מצוינת במדי הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully