וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם הבטיחה את המקום הרביעי באנגליה

התרנגולים ניצחו 0:1 את מנצ'סטר סיטי בקרב ישיר על המקום המוליך למוקדמות האלופות. קראוץ' כבש את השער היקר

במשך לא מעט שנים נחשבה טוטנהאם לאחת מהקבוצות הלוזריות של אנגליה, קבוצה של כמעט, זו שפיספסה את ליגת האלופות לפני מספר שנים רק כדי לראות את ארסנל תופסת את מקומה. הערב (רביעי) התרנגולים הם אלו שצחקו אחרונים אחרי שהתעלמו מקבוצת המיליארדים של מנצ'סטר סיטי, ניצחו אותה בחוץ 0:1 והבטיחו את המקום הרביעי, בדרך לעלייה ראשונה אי פעם למוקדמות ליגת האלופות במתכונתה הנוכחית.

לדלי קינג, שעושה קולות של חזרה לנבחרת אנגליה ושל זימון למונדיאל, מצא את הרשת של התכולים כבר בדקה ה-20, אבל שער הנגיחה שלו נפסל בטענה לעבירה. בהמשך הורליו גומס מתח איברים כדי להציל את התרנגולים מפיגור בצד אחד ובצד השני גארת בייל פיספס במעט את המסגרת אחרי בעיטת יעף יפה.

המחצית השנייה התנהלה תחת שליטה קטנה של האורחים ובדקה ה-56 הם היו קרובים מאוד לשער אחרי שג'רמיין דפו קיבל כדור בתוך הרחבה רק כדי לראות את הבעיטה שלו נהדפת בקצות האצבעות על ידי מרטון פולופ ההונגרי. בדקה ה-82 ידו של מחליפם של שיי גיבן וסטיוארט טיילור הפצועים כבר קצרה מלהושיע אחרי שהוא לא הצליח להשתלט על כדור רוחב שהגיע מרגלי יונאס קאבול ופיטר קראוץ' נגח פנימה את השער היחיד במשחק. ניצחון גדול לטוטנהאם, הפסד ענק למנצ'סטר סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully