וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין רוני נבחר לשחקן העונה באנגליה

חלוץ יונייטד גבר על פברגאס, דרוגבה וטבז בבחירת השחקנים. אנצ'לוטי משבח את צ'לסי, סיטי תקועה עם שוער מאיי פארו

מה שהיה ברור הפך אמש (ראשון) לידוע, כאשר ווין רוני, חלוצה של מנצ'סטר יוניטד, נבחר לשחקן העונה (2010) באנגליה. העונה המצוינת של רוני, שכבש עד כה 34 שערים ועשוי להיות מושבת עד סיומה של העונה, לא נעלמה מאף אחד מהבוחרים - השחקנים באנגליה - שהעניקו לו את התואר היוקרתי, כאשר הוא גם עשוי לזכות בתואר על פי בחירת העיתונאים.

רוני, שזכה בשנים 2005 ו-2006 בתואר השחקן הצעיר של השנה, גבר במרוץ על התואר האישי על שחקן ארסנל ססק פברגאס, שחקן צ'לסי דידייה דרוגבה וחברו של רוני לשעבר ממנצ'סטר יונייטד ושחקן מנצ'סטר סיטי כיום קרלוס טבז, כך לפי עיתון 'טלגרף'.

עם זכייתו של רוני בתואר, משלימים השדים האדומים זכייה בתואר זה בארבע השנים האחרונות. בעונה שעברה זו הייתה המחווה לריאן גיגס שזכה, כאשר בשנתיים שקדמו לכן היה זה כריסטיאנו רונאלדו שזכה. מי שזכה בתואר השחקן הצעיר של השנה הוא ג'יימס מילנר, שחקנה של אסטון וילה, שרק אמש כבש בפנדל והעניק ניצחון 0:1 לקבוצתו בדרבי של בירמינגהאם.

נבחרת העונה של הפרמיירליג כוללת ארבעה שחקנים של האלופה, צ'לסי שלחה שני נציגים, כמו גם ארסנל ואסטון וילה, כשבירמינגהאם עם נציג בודד.

נבחרת העונה של הפרמיירליג: ג'ו הארט (בירמינגהאם), ברניסלב איבנוביץ' (צ'לסי), תומאס ורמאלן (ארסנל), ריצ'ארד דאן (אסטון וילה), פטריס אברה (מנצ'סטר יונייטד); ססק פברגס (ארסנל), ג'יימס מילנר (אסטון וילה), דארן פלטשר (מנצ'סטר יונייטד), אנטוניו ולנסיה (מנצ'סטר יונייטד); ווין רוני (מנצ'סטר יונייטד), דידיידה דרוגבה (צ'לסי).

אנצ'לוטי: "נהיה חייבים לנצח את ליברפול"

כמה מרגשת ונפלאה היא הליגה האנגלית, כמה יפה להביט בה מהצד ולהבחין כיצד המומנטום משתנה מדי יום. אם בשבת נדמה היה שמנצ'סטר יונייטד חוזרת לשלוט בעניינים, אחרי הניצחון על טוטנהאם שהעלה אותה זמנית למקום הראשון, אתמול הייתה זו שצ'לסי ששלחה הצהרת כוונת בדמות 0:7 ביתי מוחץ מול סטוק שהחזיר את הכחולים לפסגה. צ'לסי תתארח באנפילד אצל ליברפול במחזור הבא, ומנג'ר סטוק טוני פוליס יודע: "הם בכושר מצוין, ונראה שהם מסוגלים ללכת עד הסוף. המשחק שלהם בליברפול יכריע להם את העונה".

גם מאמן צ'לסי קרלו אנצ'לוטי הביע אמון בשחקניו. "שיחקנו משחק מהיר ואיכותי, וזה משמח. כבשנו העונה 93 שערי ליגה, וזה בהחלט מרשים", יודע המאמן, שבעונתו הראשונה קרוב להישג נפלא, "היה עלינו לחץ גדול אחרי הניצחון של יונייטד, אבל השתחררנו וחזרנו למקום הראשון עם תצוגה נפלאה. לא היינו צריכים לשלוח מסרים לקבוצות אחרות, אבל הניצחון הזה היה מסר עבורנו. אני מאמין שיונייטד תנצח את שני המשחקים שלה, מול סטוק וסנדרלנד, ככה שאנחנו נהיה חייבים לנצח את שני המשחקים שלנו. אני מקווה שנשחק מול ליברפול כמו ששיחקנו היום. גורלנו בידינו".

בינתיים דקו, הקשר המאכזב של הכחולים, אמר שהוא צפוי לעזוב את צ'לסי, ולחזור לברזיל ולנהל את בית הספר לכדורגל שייסד. "יהיה לי מוזר לעזוב את צ'לסי, אבל אין מה לעשות", אמר דקו, שמצהיר כי תמיד ידע שיחזור לברזיל על מנת לעבוד עם נערים עניים.

צרות גם בסיטי

מנצ'סטר סיטי ספגה מכה קשה בניסיונה להשיג את המקום הרביעי סיום העונה, ואחרי ה-0:0 מול ארסנל, שהותיר אותה במקום החמישי למרות ההפסד של טוטנהאם, הסיטיזנס מגלים כי כנראה ייאלצו להסתדר בשני המשחקים האחרונים ללא השוער שיי גיבן. מאחר שגם השוער השני סטוארט טיילור סובל מפציעה, ומאחר שג'ו הארט הושאל לברמינגהאם, מי שצפוי לעמוד בין הקורות הוא גונאר נילסן בן ה-23, שוער מאיי פארו. סיטי תפגוש את טוטנהאם באיסטלנד בקרב ישיר ומסקרן ב-5 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully