וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי: "רק לאינטר יש מה להפסיד"

מאמן רומא ניסה להלחיץ את האלופה לפני הקרב באולימפיקו (שבת, 20:00, ספורט 5). סניידר יחזור להרכב הנראזורי

ערב המחזור ה-31 בליגה האיטלקית צמרת הטבלה עדיין לוהטת, כשאחרי המעידה של מילאן בפארמה באמצע השבוע נדמה שרומא היא היחידה שעוד עומדת בדרכה של אינטר לתואר אליפות נוסף, ומחר (שבת) יזכו הג'ילארוסי להזדמנות בלתי חוזרת להתקרב למרחק של נקודה מהפסגה כשיארחו את האלופה באולימפיקו (20:00, ספורט 5). מילאן, שמפגרת גם היא בארבע נקודות אחרי הנראזורי, תשחק רק מחר בערב מול לאציו.

בצד הכחול-שחור של מילאנו נשמו השבוע לרווחה אחרי ה-0:3 החלק על ליבורנו, אבל ז'וזה מוריניו יודע שרומא מגיעה למשחק בכושר טוב בהרבה ועם מוטיבציה עילאית לנקום על התבוסה הביתית המשפילה שהנחילה לה אינטר אשתקד (4:0), ולנצח את יריבתם הקבועה בשנים האחרונות במגרשם הביתי לראשונה מאז עונת האליפות ב-2001. גם לאוהדים הנייטרלים יש למה לחכות, לאור העובדה שבארבעת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות נפלו לא פחות מ-20 שערים.

מוריניו, שהמשיך להחרים את התקשורת האיטלקית ולא ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הגורלי, יקבל בחזרה את ווסלי סניידר, כשמריו באלוטלי הסורר יישאר ככל הנראה פעם נוספת מחוץ לסגל. מנגד יחזור פרנצ'סקו טוטי לסגל של הרומאים, אך ככל הנראה יפתח על הספסל.

קלאודיו ראניירי, שכבר הספיק לפתח יריבות מתוחה עם מוריניו, ניצל את שתיקתו של המיוחד כדי לחמם עוד יותר את האווירה והצהיר: "יהיה משחק נהדר ומענין, ויהיה נחמד לנצח, אבל גם אם נסיים בתיקו יהיה לנו על מה לשחק בהמשך העונה. נצטרך להיות רגועים ולהסתמך על הנקודות החזקות שלנו מול היתרונות הברורים של אינטר, שיש לה הרבה יותר מה להפסיד כי היא חייבת לזכות בסקודטו, לכן אני מצפה למשחק אגרסיבי מצידה. לנו אין מה להפסיד לכן אין אין עלינו שום לחץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully