וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליגה מחפשת מוליכה

בורדו שוב מעדה עם 0:0 במונאקו, ליון לא ניצלה זאת עם 1:1 בדרבי מול סנט אטיין, וגם מונפלייה ואוקזר נפרדו רק ב-1:1

משחק ההשלמה בו ניצחה אוקזר את בורדו באמצע השבוע, הבהיר כי סיפור האליפות העונה פתוח, ולא פחות משש קבוצות רואות עצמן טוענות לכתר. בורדו קיוותה לחזור הערב (שבת) למסלול הניצחונות, אך הסתפקה ב-0:0 עלוב במונאקו. השנייה מונפלייה סיימה ב-1:1 עם השלישית בורדו, והמרוויחה הגדולה מכל העניין יכולה להיות ליון, אבל גם הקבוצה של קלוד פואל, שחגגה השבוע בברנבאו את ההעפלה הסנסציונית לרבע גמר ליגת האלופות, מעדה עם 1:1 ביתי בדרבי מול סנט אטיין.

מונאקו - בורדו 0:0

באחד המשחקים הגדולים של העונה שעברה, שהיה גם הרגע המכונן בדרך לאליפות, חזרה בורדו מפיגור 3:0 וניצחה 3:4 את מונאקו. הערב שוב הגיעה הקבוצה של לורן בלאן לנסיכות וקיוותה לחזור למסלול אחרי ההפסד הביתי המפתיע לאוקזר שיצר תסבוכת בצמרת, אך התקשתה ליזום ללא יוהאן גורקוף ומרואן שמאק שישבו על הספסל והצטרפו למשחק רק בדקה ה-69. מונאקו הייתה מעט טובה יותר ובעיקר חסרת תכלית, והמשחק החלש הסתיים בתיקו מאופס שכלל לא משרת את בורדו.

מונפלייה - אוקזר 1:1

מי היה מאמין שחודשיים לפני סיום העונה שתי הקבוצות הללו תהיינה בין המועמדות לכתר? מונפלייה, שחילצה 1:1 מבורדו ביום ראשון, אירחה את אוקזר, שניצחה את האלופה 1:2 ביום רביעי והכניסה עניין לליגה. שני המאמנים, רנה ז'יראר ממונפלייה וז'אן פרננדז מאוקזר, שיתפו פעולה בתחילת שנות ה-80 בבורדו ועכשיו רוצים לנשל אותה מהתואר. אוקזר חיפשה ניצחון חמישי ברציפות, וכמעט השיגה אותו בזכות יכולת הגנתית מצוינת ועקיצה של דניס אולייש הקנייתי בדקה ה-45. אלברטו קוסטה הארגנטינאי איזן בדקה ה-66 עם בעיטה מחוץ לרחבה. ז'רמי ברטו האורח הורחק בתוספת הזמן.

ליון - סנט אטיין 1:1

ההישג האדיר בסנטיאגו ברנבאו הכניס את ליון לאווירה חגיגית, אותה רצו להמשיך גם לאחר הדרבי החם מול סנט אטיין ששוב היה יכול להעלות את הקבוצה למקום הראשון, אבל בדיוק כמו בשבוע שעבר, אז בעטה בדלי מול בולון, גם הפעם זה נגמר עם נקודה בלבד.

המארחת, שצברה 20 מ-24 הנקודות מאז פגרת החורף, ולא הפסידה במגרשה הביתי לשכנתה מאז 1993, הופתעה בדקה ה-39 כשהתקפה מתפרצת של הירוקים הסתיימה בנגיחה מדויקת של עמנואל ריבייר הצעיר לרשת של הוגו לוריס.

אחרי לחץ אדיר שהפעילה במחצית השנייה השיגה ליון את השוויון בדקה ה-79 כשליסנדרו לופז נגח פנימה אחרי בישול של ג'רמי טולאלן, אך לא הצליחה להפוך את התוצאה והסתפקה בהימנעות ממבוכה ביתית מול יריבתה הגדולה.

פריס סן ז'רמן - סושו 1:4

האוהדים בבירת צרפת ודאי משפשפים את עיניהם, אבל זו לא טעות. פריס סן ז'רמן השיגה את ניצחונה השני ב-2010, ועשתה זאת בצורה משכנעת מול סושו שהקדימה אותה בנקודה ערב המחזור. גיום הוארו כבש את הראשון בדקה ה-17 ואז פינה את הבמה למבלוט ארדינג, שהחליט להעניש את קבוצתו הקודמת. החלוץ הטורקי הפך בישול של לודוביק ז'ולי לשער מהיר דקה לאחר הגול של הוארו, ובדקה ה-35 נעץ את השני. ריאד בודבוז צימק בפנדל בדקה ה-64, אבל ארדינג סגר עניין עם שלושער בדקה ה-70.

לה מאן - ניס 1:0

עם צוות אימון חדש בראשות שחקן העבר אריק רואה שהחליף השבוע את דידייה אולה ניקול, ניס קיוותה להתרחק מלה מאן שנמצאת מתחת לקו האדום ולהשיג ניצחון אחרי שעשתה זאת פעם אחת ב-14 המשחקים האחרונים. המארחים היו טובים יותר, אך מיעטו להגיע למצבים ולקראת הסיום חילופי המאמנים עשו את הקסם, כשלוק רמי הבקיע את שער הניצחון של ניס בדקה ה-77.

משחקים נוספים:

לוריין - לאנס 0:1
ללוריין: סילבן מרשל (79)

נאנסי - בולון 3:1
לנאנסי: כריס מאלונגה (41). לבולון: לורן אגואזי (33), מאט מוסילו (71), אלכסנדר קובילייה (77)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully